4 خرداد 1395
شماره خبر: 163601

گرامیداشت سی و سومین سالگرد تاسیس اتحادیه صنف نوشت افزار و کتاب فروشان کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

گرامیداشت سی و سومین سالگرد تاسیس اتحادیه صنف نوشت افزار و کتاب فروشان کرج


مراسم گرامیداشت سی و سومین سالگرد تاسیس اتحادیه صنف نوشت افزار و کتاب فروشان کرج با حضور ریاست اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی استان البرز ،رئیس امور اصناف سازمان صنعت،معدن و تجارت ،دبیر کمیسیون نظارت بر سازمانهای صنفی ،و سایر مسوولین برگزار شد.
بهرام آجرلو رئیس این اتحادیه صنفی در آغاز مراسم ،33 سال فعالیت اتحادیه را به کلیه همکاران صنفی خود تبریک گفت و افزود: راه درازی پشت سر گذاشته شده و مسیرهای ناهمواری طی شده تا امروز این اتحادیه به یکی از تشکل های مهم و تاثیر گذار صنفی و فرهنگی در سطح شهر کرج تبدیل شود. وی افزود: جا دارد در همین فرصت از همکاری پیشکسوتان و دلسوزان این صنف که در سالهای گذشته ،همراه اتحادیه بوده اند و با کمک های معنوی و مادی خود ،بنای این اتحادیه را استحکام بخشیده اند ،قدردانی کنم .بدون شک پیشکسوتان ،سرمایه های ارزشمند این صنف به شمار می روند و حضور آنها مایه افتخار و مباهات برای ما است. آجرلو در ادامه از الحاق رسته ناشران به این اتحادیه خبر داد و افزود: همانگونه که همکاران گرامی استحضار دارند ، هیات مدیره فعلی این اتحادیه با حمایت و کمک اعضای تحت پوشش توانستیم مکان وسیع تری را برای خدمت رسانی شایسته به اهالی صنف تهیه کنیم که به یادگار برای تمامی همکاران باقی بماند . از دیگر اقدامات صورت گرفته طی این دوره می توانم به الحاق رسته ناشران به این اتحادیه اشاره کنم که این امر مهم نیز با پیگیری ها و مکاتبات و برگزاری جلسات پی در پی با مسوولان مربوطه به تحقق پیوست .پیوستن جمعی از نخبگان ،ادیبان و فرهیختگان شهر کرج به جمع ما نیز باعث سربلندی و افتخار است که امیدواریم ثمرات آن در آینده برای شهروندان و اعضای صنف نوشت افزار و کتاب فروش پر خیر و برکت باشد و زمینه افزایش سطح مطالعه در استان البرز را فراهم آورد .
در ادامه این مراسم کریمی ،رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز و سرهنگ تقی پور رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی نیز در سخنانی ، موفقیتهای بدست آمده برای این اتحادیه را ،مرهون تلاش جمعی و اتحاد و همدلی اعضای هیات مدیره قلمداد کردند . شایان ذکر است در این مراسم یک دستگاه اتومبیل توسط آقای فیضی از خیران و اعضاء تحت پوشش ،به اتحادیه اهداء شد. همچنین اسناد ملکی ساختمان جدید نیز در معرض دید میهمانان قرار گرفت .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود