27 خرداد 1395
شماره خبر: 164750

تحقق ۳۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

تحقق ۳۰ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در البرز


مدیرکل اقتصادی و امور دارایی استان البرز با تاکید بر اینکه سال گذشته ۳۷۶ میلیون دلار سرمایه گذاری مصوب خارجی در استان انجام شده است، گفت: تا کنون ۳۰ میلیون دلار آن محقق شده است.
ابوالفضل فلاح با اشاره به برگزاری جلسه هیئت سرمایه گذاری خارجی که هفته گذشته در وزارت اقتصاد و دارایی انجام شد، از تصویب چهار شرکت البرزی که در این حوزه فعالیت می کنند، خبر داد و گفت: از مجموع ۴ شرکت، دو شرکت جدید و دو شرکت افزایش سرمایه داشتند که به چرخه سرمایه گذاری خارجی استان اضافه شدند. فلاح با تاکید بر اینکه سال گذشته ۳۷۶ میلیون دلار سرمایه گذاری مصوب خارجی در استان البرز انجام گرفت، گفت: این به آن معنا نیست که این رقم به استان البرز آورده شده است.
پنجره واحد سرمایه‌گذاری در البرز راه‌اندازی شد
وی با اشاره به اینکه این سرمایه گذاری در استان مصوب و آغاز شده است، تصریح کرد: ۳۰ میلیون دلار از مجموع سرمایه گذاری های مذکور انجام گرفته در استان البرز تا کنون محقق شده است. مدیرکل اقتصادی و امور دارایی استان البرز بیان کرد: باقی سرمایه گذاری های خارجی صورت گرفته از مجموع ۳۷۶ میلیون دلار تا پایان سال جاری محقق می شود. فلاح تاکید کرد: پنجره واحد سرمایه‌گذاری در البرز راه‌اندازی شده و سرمایه‌گذاران در استان مورد حمایت قرار می‌گیرند.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود