13 تیر 1395
شماره خبر: 165787

بدون ثبت شکایت؛ انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان فردیس تأیید شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

بدون ثبت شکایت؛ انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان فردیس تأیید شد


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردیس گفت: انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان فردیس بدون ثبت هیچگونه شکایتی تأیید شد.
انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان فردیس با 902 رأی محفوظ برگزار و اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند. ضمن اینکه ظرف مهلت 3 روزه اعتراض، هیچگونه اعتراض و شکایتی در این خصوص ارائه نشده و نتیجه آراء تثبیت و هیئت مدیره این انجمن تشکیل شد. سهیل بصری با بیان اینکه اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردیس بر ساماندهی اصناف نظارت ویژه دارد افزود: در شهرستان فردیس بیش از 3 هزار واحد صنفی بدون پروانه کسب وجود دارد که اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردیس با همکاری اتاق اصناف و اتحادیه ها، نظارت و بازرسی و ساماندهی اصناف را با جدیت پیگیری می کند.
وی ادامه داد: این اداره در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از قاچاق کالا برنامه های ویژه ای را دنبال کرده و اقدامات مؤثری را انجام داده است که در طی آن ظرف چند روز گذشته با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و نیروی انتظامی فردیس، محموله ای شامل 4598 جعبه سیگار قاچاق از انباری در این شهرستان کشف شد. بصری همچنین گفت: اداره صنعت ، معدن و تجارت فردیس بر توزیع سوخت واحدهای صنعتی نظارت داشته و سوخت مورد تقاضا بر اساس نیاز آنها بررسی و سپس توزیع می گردد.وی در پایان گفت: امیدواریم با همکاری مسئولین دستگاه های شهرستان، اتاق اصناف، اتحادیه ها و کلیه واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان فردیس بتوانیم در رونق اقتصادی و رشد و شکوفایی صنعتی شهرستان فردیس گام برداریم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود