5 مرداد 1395
شماره خبر: 167134

خرید بیش از 42 هزار تن گندم در سال زراعی 95 در استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

خرید بیش از 42 هزار تن گندم در سال زراعی 95 در استان البرز


مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان البرز گفت: در فصل خرید گندم از کشاورزان استان البرز در سال زراعی 95، در چهار مرکز خرید شرکت غله و خدمات بازرگانی این استان بیش از 42 هزار تن گندم خریداری شد.
ولی گودرز چگینی افزود: شرکت غله استان با توجه به رسالت اصلی و تخصصی خود امسال با خرید بیش از 42 هزار تن گندم افزایش قابل قبولی در مقایسه با فصل خرید مشابه در سال گذشته داشته است.
وی ادامه داد: این مهم نتیجه تلاش مجدانه کشاورزان و مساعدت استانداری و فرمانداری های شهرستان های تابعه و همکاران در سازمان جهاد کشاورزی استان البرز و مدیریت شعب بانک کشاورزی استان است. چگینی گفت: امسال در کنار خرید تضمینی گندم برای نخستین بار حسب دستور مقام عالی وزارت و ابلاغ معاون وزیر و مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران ،ماموریت خرید دانه روغنی کلزا در استان به این شرکت واگذار شد.مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان البرز گفت: به میزان 421 تن کلزا از کلزاکاران خریداری و وجوه آن در جهت تشویق کلزا کاران در راستای توسعه سطح زیر کشت دانه های روغنی در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت شد. سیلوی استان البرز در شهرستان فردیس مستقر است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود