10 مرداد 1395
شماره خبر: 167381

هم اندیشی اقتصاد مقاومتی در سپاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

هم اندیشی اقتصاد مقاومتی در سپاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد


جلسه هم اندیشی اقتصاد مقاومتی با حضور مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان البرز و جمعی از مدیران این بانک، سرهنگ ترکاشوند، مسئول اقتصاد مقاومتی استان و همچنین جمعی از مسئولین استان البرز در سپاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.
مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان البرز در ابتدا با اشاره به نقش موثر بانک مهر اقتصاد در تحقق اقتصاد مقاومتی، افزود: مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران، همواره در همه زمینه ها پشتیبان انقلاب و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و هستند. بی شک در بحث اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نیز حضور موثر آنها موجبات تحقق هر چه زودتر این امر مهم را در پی دارد.
موحد با تاکید بر اینکه مجموعه ما، تعهد خود به اقتصاد مقاومتی را محقق کرده است، ادامه داد: مردم استان جوان البرز به بانک مهر اقتصاد استان اعتماد دارند و در آینده نیز خدمت گزاران خود را در راه تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، یاری خواهند کرد. وی مردم را سرمایه اصلی برای اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: مجموعه ما با تکیه بر توانایی و تخصص کارکنان خود توانسته است اعتماد مردم را جلب نماید که این امر در جذب سرمایه های بیشتر و کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی، نقش موثر و مطلوبی را ایفا کرده است. مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان البرز در پایان ضمن قدردانی از همه مسئولین و مردمی که در راستای تعالی اقتصاد کشور، از هیچ کوششی دریغ نمی کنند، افزود: اقتصاد مقاومتی، با رویکرد تعاملی از تمامی ظرفیت های محیطی جامعه استفاد می کند، و امیدواریم باز هم مجموعه ما همچون گذشته، در این راه پیش قدم باشد. موحد در پایان ضمن اشاره به این مطلب که بانک مهر اقتصاد استان البرز تعهد خود را نسبت به اقتصاد مقاومتی به طور کامل انجام داده است، ابراز داشت: بانک مهر اقتصاد استان البرز در سه سال گذشته توانسته است تعداد 1.703 فقره پرونده، بالغ بر 254.826 میلیون ریال در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، در حوزه اقتصاد مقاومتی و با رویکرد مردم سازی اقتصاد و همچنین ایجاد اشتغال، پرداخت نماید. در پایان نیز در محیطی صمیمانه، مدعوین جلسه، پیرامون مسائل مربوط به اقتصاد مقاومتی، به بحث و گفت و گو پرداختند و راهکارها و پیشنهادهای خود را در این زمینه ارائه دادند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود