16 مرداد 1395
شماره خبر: 167733

تداوم اجرای طرح برخورد با عرضه پوشاک نامتعارف در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

تداوم اجرای طرح برخورد با عرضه پوشاک نامتعارف در البرز


رئیس بازرسی اتاق اصناف البرز گفت: طرح برخورد با عرضه پوشاک نامتعارف در این استان متوقف نشده و تداوم دارد.
رمضان رستمی اظهار داشت: یکی از مهمترین توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب، تلاش برای منحرف کردن ذهن جوانان و ترویج بی‌عفتی و بی‌اخلاقی در جوامع اسلامی است.وی افزود: تهاجم فرهنگی دشمن امروز ابعاد گسترده‌ای پیدا کرده و آنها از هر راهی برای دست‌یابی به اهداف شوم خود استفاده می‌کنند. رئیس بازرسی اتاق اصناف البرز تصریح کرد: یکی از این شیوه‌ها، تولید و عرضه پوشاک نامتعارف و غیرفرهنگی و ضداخلاقی است و از این طریق تلاش می‌کنند که بی‌بندباری و بدحجابی و بی‌عفتی را در جامعه ترویج کنند. رستمی گفت: به عنوان نمونه در ماه‌های اخیر شاهد ورود و عرضه مانتوهای پشت‌نویس بودیم که برخی از عبارات نقش بسته بر روی این مانتوها، معانی غیراخلاقی و ضدفرهنگی داشت. وی بیان داشت: متأسفانه برخی از جوانان و خانواده‌های ما نیز بدون دقت و توجه، از این محصولات استفاده می‌کنند که به طور قطع آسیب‌هایی برای خود آنها به همراه خواهد داشت. رئیس بازرسی اتاق اصناف البرز افزود: در این راستا در قالب اجرای طرح عفاف و حجاب، طرح برخورد با تولید و عرضه پوشاک نامتعارف در استان البرز اجرا شد. رستمی ادامه داد: با بازرسی‌های انجام شده، شش واحد که اقدام به عرضه این نوع پوشاک کرده و به عنوان نمونه مانتوهای پشت‌نویس با عبارت غیراخلاقی و ضدفرهنگی عرضه می‌کردند،‌ پلمب شدند. وی در پاسخ به این پرسش که آیا طرح فوق به اتمام رسیده است، گفت: این طرح مقطعی نبود و با جدیت در تمام استان البرز و به ویژه پاساژ‌ها و مراکز عمده عرضه تداوم دارد.
رئیس بازرسی اتاق اصناف البرز اظهار داشت: همچنین این بازرسی‌ها را محدود به واحدهای عرضه نکرده و از تولیدی‌ها نیز به صورت منظم و بدون توقف بازرسی‌های محسوس و همچنین سرزده انجام می‌شود.
رستمی در پایان تاکید کرد: به طور قطع با متخلفان و افرادی که آگاهانه و یا غیرعمد اقدام به تولید و عرضه پوشاک نامتعارف می‌کنند، برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

منبع فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود