27 مرداد 1395
شماره خبر: 168498

آغاز طرح ساماندهی آرایشگاه های بانوان در فردیس

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

آغاز طرح ساماندهی آرایشگاه های بانوان در فردیس


مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان فردیس گفت: برای ارتقای بهداشت وبهبود خدمات،طرح آرایشگاه های بانوان در این شهرستان آغاز شده است.
محمدرضا انصاری فر افزود: آرایشگاه های بانوان از جمله اماکنی است که به دلیل شرایط ویژه خود، نظارت های گسترده و دقیق تری را می طلبد. وی ادامه داد: حساسیت این صنف از آنجاست که ارتباط مستقیمی با سلامت جامعه داشته و عواقب ناشی از تخلفات احتمالی این واحدها منحصر به خسارات مالی مصرف کنندگان نیست. انصاری فر گفت: ناآگاهی و نداشتن تخصص لازم برخی متصدیان در زمینه الزامات قانونی، صنفی و بهداشتی حتی می تواند سلامت افراد جامعه را به مخاطره بیندازد. وی افزود: اکنون بسیاری از آرایشگاه های زنانه به صورت غیررسمی فعالیت می کنند و امکان تخلف صنفی و بعضاً بهداشتی بصورت بالقوه در این صنف وجود داشته و همین مساعد بودن زمینه ارتکاب به تخلف، در بسیاری مواقع موجب بالفعل شدن آن می شود. مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان فردیس گفت: بر همین اساس طرح ساماندهی این صنف در دستور کار بازرسی و نظارت اصناف قرار گرفته و با بهره گیری از ظرفیت های موجود و حضور کارشناسان خبره بازرسی های مستمری در حال اجرا می باشد.
وی با بیان اینکه مرحله اول این طرح تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت از شهروندان خواست در صورت مواجهه با واحدهای متخلف در این حوزه مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن های 36638957 و 36638909 واحد بازرسی و نظارت اصناف شهرستان فردیس اطلاع رسانی نمایند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود