27 فروردین 1396
شماره خبر: 176821

هیات تجاری کره جنوبی به البرز سفر می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

هیات تجاری کره جنوبی به البرز سفر می کند


دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز هیات 15 نفره تجاری و اقتصادی کشور کره جنوبی به سرپرستی' هیجون گو' نایب رئیس اتاق بازرگانی استان هوآسانگ این کشور روز شنبه دوم اردیبهشت ماه سال جاری به البرز می آید.
مسعود قاسمی افزود:اعضای این هیات اقتصادی به منظور اجرای تفاهم نامه امضا شده و با هدف گسترش روابط اقتصادی برای دومین باراست که به استان البرز سفر می کنند. وی با اشاره به تفاهم نامه امضا شده بین البرز و هوآسانگ کره جنوبی اظهار کرد: ترویج، تقویت و توسعه تجارت، سرمایه گذاری و همچنین همکاری های اقتصادی، علمی و فناوری در میان جوامع کسب و کار از جمله مفاد این تفاهم نامه بوده است.
وی، تشکیل شورای تجاری بین کشور کره جنوبی و استان البرز به عنوان اساس همکاری بین بخش های خصوصی دو طرف و همچنین ارایه استراتژی های مناسب برای بهبود فعالیت های اقتصادی و حل موانع موجود از دیگر بند های این تفاهم نامه برشمرد. قاسمی افزود: برگزاری نشست های تخصصی بین تجار و بازرگانان البرز و کره جنوبی از جمله برنامه های این هیات تجاری است.وی تاکید کرد: این هیات تجاری و بازرگانی متشکل از مسئولان و کارشناسان شرکت های تولید مواد معدنی، مصالح ساختمانی، تجهیزات آتش نشانی، لوازم بهداشتی و آرایشی، تجهیزات نفت و گاز ( بادگیر)، قطعات خودرو، تجهیزات اندازه گیری دما، یخچال، کمپرسور، دستگاه های خنک کننده و ماشین آلات به مدت یک روز دراستان البرز حضور خواهد داشت. دبیر کل اتاق بازرگانی البرز خاطرنشان کرد: حضور هیات های تجاری کشورهای مختلف در این استان یا اعزام هیات تجاری از البرز به دیگر کشورها، فرصتی برای معرفی درست و کامل ظرفیت های این منطقه به شمار می رود. قاسمی به نقش تاثیر گذار بخش خصوصی در راستای تحقق اهداف تعیین شده در بحث اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و افزود:حضور هدفمند هیات های اقتصادی و تجاری در بازار سایر کشورها گامی در جهت اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود