30 فروردین 1396
شماره خبر: 176988

پرونده مالیاتی صنایع مستقر در البرز به استان منتقل می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

پرونده مالیاتی صنایع مستقر در البرز به استان منتقل می شود


- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت که پرونده مالیاتی واحدهای تولیدی و صنعتی البرز به منظور حل مشکلات و پیگیری مسایل مربوط به این واحدها باید از تهران به استان منتقل شود.
عباداله کامکار در دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز، گفت: انتقال این پرونده که باید از سوی اداره کل امور مالیاتی استان پیگیری شود می تواند حل مشکلات آنان را سرعت ببخشد.
وی با تاکید بر اینکه انجام امور مالیاتی صنایع و واحدهای تولیدی مستقر در البرز در تهران مشکلاتی را ایجاد کرده که باید هر چه سریع تر نسبت به انتقال آن اقدام شود. در این نشست همچنین مشکلات برخی از واحدهای تولیدی در ماهدشت مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد تا این مشکلات که درباره بخشودگی جریمه های مالیاتی بود، پیگیری شود. برخی از فعالان تولیدی و صنعتی استان نیز در این نشست مسایل و مشکلات خود را مطرح کردند. یکی دیگر از شرکت های تولیدی استان طرح توسعه محور خود را برای گسترش تجارت در البرز مطرح کرد و خواستار سرمایه در گردش شد. با اجرای این طرح بیش از 2 میلیون دلار صادات به رقم صادراتی استان اضافه شده و فرصت های شغلی متعددی ایجاد خواهد شد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود