12 خرداد 1396
شماره خبر: 179022

48 پرونده متخلف صنفی در فردیس به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

48 پرونده متخلف صنفی در فردیس به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد


مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان فردیس گفت: طی پنج روز گذشته 388 مورد بازرسی از واحدهای صنفی در این شهرستان انجام شد که از این تعداد 48 پرونده متخلف واحد صنفی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
یوسف فتح آبادی افزود: بیشترین تخلفات شامل گرانفروشی ، کم فروشی ، عدم درج قیمت ، بی کیفیت بودن کالا و عدم صدور فاکتور بوده است.وی اظهار داشت: 2 واحد قنادی و نانوایی در اجرای طرح مشترک بین اداره تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت ، دامپزشکی و بازرسان اتاق اصناف فردیس پلمب شد. وی تصریح کرد: قنادی به دلیل غیر بهداشتی و بی کیفیت بودن مواد غذایی و نانوایی به علت کم فروشی و تداخل صنفی در این شهرستان پلمب شدند. فتح آبادی گفت: بازرسی و نظارت از ابتدای ماه مبارک رمضان روزانه 8 تیم در دو نوبت صبح وعصر در شهرستان فردیس با همکاری اتاق اصناف،تعزیرات حکومتی رصد می کنند.
وی افزود: در بازرسی فروشگاه مرغ فروشی که بیش از 50 کیلوگرم مرغ فاسد و تاریخ مصرف گذشته در فردیس معدوم شد. وی بیان داشت: نحوه فروش کالا، تنظیم و رصد بازار، برخورد قاطع با متخلفان، رعایت حقوق مصرف کنندگان و نظارت بر نحوه عملکرد واحدهای صنفی از اهداف مهم این نظارت ها است. شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی می توانند گزارش های خود را از طریق شماره تلفن 36638957 و 36677858 برای رسیدگی ارائه دهند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود