17 خرداد 1396
شماره خبر: 179172

راه اندازی بخش مسافربری در فرودگاه پیام منتفی است

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

راه اندازی بخش مسافربری در فرودگاه پیام منتفی است


رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه استان البرز نقش پررنگی در صادرات محصولات مختلف به کشورهای منطقه دارد گفت: در شرایط کنونی اگر بحث صادرات انواع کالا از البرز به قطر مطرح شود هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
رحیم بنامولایی گفت: استان البرز در زمینه صدور محصولات مختلف به منطقه نقش پررنگی دارد و در شرایط کنونی اگر بحث صادرات انواع کالا از البرز به قطر مطرح شود هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
بنامولایی افزود: البرز در تولید محصولاتی چون سبزی، صیفی، لبنیات، دارو، شیرینی و شکلات، مواد غذایی، مرغ، شترمرغ، نساجی و ... قابلیت‌های فراوانی دارد و می‌تواند در صورت نیاز، به این محصولات را به کشور قطر صادر کند. وی ادامه داد: هنوز در محافل اقتصادی استان این بحث مطرح نشده است اما این موضوع در دستور کار شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی که روز شنبه هفته پیش رو برگزار می‌شود قرار خواهد گرفت. رئیس اتاق بازرگانی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود و در خصوص وضعیت فرودگاه پیام نیز گفت: مهمترین مشکل این فرودگاه بحث مالکیت است و این مساله باید تعیین تکلیف شود.
بنامولایی با بیان اینکه مالکیت مجموعه پیام در اختیار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار دارد تصریح کرد: به همین دلیل وزارت راه در خصوص حل مشکل فرودگاه نمی‌تواند نقش آفرینی زیادی داشته باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: البته بحث مسافربری در فرودگاه پیام منتفی است.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود