5 شهریور 1396
شماره خبر: 183077

افتتاح 30 واحد صنعتی جدید در البرز همزمان با هفته دولت

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

افتتاح 30 واحد صنعتی جدید در البرز همزمان با هفته دولت


مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان البرز اعلام کرد که همزمان با هفته گرامیداشت دولت 30 واحد صنعتی دراین استان راه اندازی شد.
ایرج موفق در نشست شورای اداری البرز که با حضوری صالحی معاون رئیس جمهوری در کرج برگزارشد، افزود: برای راه اندازی این واحدهای صنعتی 414 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده که فعالیت آنها بیش از یک هزار و 566نفر اشتغالزایی داشته است . وی ادامه داد: درمجموع هفت هزار واحد و طرح صنعتی در البرز داریم که سه هزار و 500 واحد مجوز فعال و مابقی با پیشرفت های فیزیکی مختلف دردست ساخت است .
موفق گفت: درسال جاری شاهد آن هستیم که سهمیه اعتباری البرز در بخش تولید و صنعت به یک هزار و 70میلیارد تومان رسیده که در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیری دارد. وی تاکید کرد: سال گذشته 90 درصد اعتبارات برای تامین مواد اولیه دراختیار واحدهای تولیدی قرار گرفته و امسال علاوه بر سرمایه در گردش بحث نوسازی در صنایع دستور کار است . وی اضافه کرد: 140 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید داشتیم که 900 مصوبه دربرداشته است . موفق با اشاره به اینکه رشد 200 برابری صادرات را در البرز در دوران فعالیت دولت ' تدبیرو امید' داشتیم ، گفت: 42 برابر رشد وسرمایه گذاری خارجی داشتیم و رتبه های بالایی را توانستیم کسب کنیم .

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود