24 آذر 1397
شماره خبر: 206804

سامانه 124 بصورت شبانه روزی در خدمت مردم

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

سامانه 124 بصورت شبانه روزی در خدمت مردم

معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از دریافت 477 فقره شکایت مردمی از طریق سامانه 124 خبر داد و گفت: این آمار مربوط به اول تا بیستم آذر ماه است.
سیامک آقایی ضمن اعلام این خبر افزود: از این تعداد شکایت 366 فقره تلفنی، 102 فقره حضوری، پنج فقره از طریق پرتال و چهار فقره بصورت کتبی از طریق سامانه 124 به این معاونت واصل شده است.وی بیشترین میزان شکایت ها را مربوط به اقلام سوپر مارکتی دانست و گفت: مرغ، تخم مرغ، نان و دخانیات از دیگر اقلامی هستند که در صدر شکایات جای دارند.بنا به گفته معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، شرکت های خودرویی, آرایشگاهها، رستوران ها و تعمیرگاههای لوازم خانگی نیز جزو صنف هایی هستند که حجم شکایات واصله از آنها بالا بود.آقایی تصریح کرد: از 477 شکایت فوق تاکنون 150مورد آن منجر به کشف تخلف و معرفی به تعزیرات حکومتی استان البرز شده است.شهروندان استان البرز می توانند شکایات و گزارشات خود درزمینه های گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم اجرای تعهدات، عدم انجام خدمات پس از فروش در دوره ضمانت، قاچاق و عرضه خارج از شبکه را به صورت شبانه روزی با سامانه 124 در مرکز استان و شهرستان های تابعه مطرح نمایند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود