25 شهریور 1398
شماره خبر: 221072

رشد ۲ برابری اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

رشد ۲ برابری اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز


فرصت‌های شغلی ایجاد شده طی پنج ماه گذشته در منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۲ برابری نشان می‌دهد.
نادر ثناگو مطلق مدیر عامل فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام در نشست مجمع سالانه این منطقه بدون اشاره به تعداد اشتغال ایجاد شده سال جاری اظهار داشت: در بخش واگذاری سوله به متقاضیان و سرمایه گذاران از فروردین تا ژایان مردادماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش پنج برابری را شاهد هستیم.در بخش واگذاری اراضی منطقه ویژه اقتصادی پیام به سرمایه گذاران در همین مدت، رشدی ۳۶ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.
حمایت از شرکت های حوزه آی.سی.تی رویکرد اصلی پیام
ثناگو مطلق در بخش دیگری از سخنان خود به رویکرد اصلی منطقه ویژه در حمایت از شرکت های حوزه آی.سی.تی و دانش بنیان اشاره کرد و گفت: زیرساخت و بسترهای لازم برای استقرار شرکت های حوزه آی.سی.تی و دانش بنیان در منطقه ویژه اقتصادی پیام فراهم شده به نحوی که در این حوزه نیز شاهد رشد ۲ برابری حضور شرکت ها هستیم.سال گذشته ۶۲ شرکت درحوزه «آی. سی. تی» در مجموعه پیام البرز سرمایه گذاری کردند.منطقه ویژه افتصادی پیام در گسترهای به وسعت سه هزار و ۶۰۰ هکتار در جنوب غربی شهر کرج واقع شده که هم اکنون بیش از ۳۰۰ شرکت در حوزه های دارویی، بهداشتی، نفت و گاز، پزشکی، آی تی و آی سی تی این منطقه حضوری فعال دارند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود