15 بهمن 1398
شماره خبر: 230200

استان البرز رتبه برتر کشور در ستاد تنظیم بازار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

استان البرز رتبه برتر کشور در ستاد تنظیم بازار شد


با حکم معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت البرز رتبه برتر ستاد تنظیم بازار را در کشور از آن خود کرد و سایر استان ها در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

عباس قبادی طی ابلاغی به استانداران سراسر کشور، ۵ استان برتر کشور در ستاد تنظیم بازار به ترتیب استان‌های البرز، هرمزگان، تهران، گیلان و فارس، جزو استان های اول تا پنجم و سایر استان ها در رتبه های بعدی قرار گرفتند که در این میان رتبه اول در کشور از آنِ استان البرز شد.
در متن این ابلاغ آمده است:
احتراما با عنایت به عوامل‌موثر بر کنترل نرخ کالاها و تحقق سیاست‌های‌حمایتی دولت در پرداخت یارانه ریالی و تامین کالاهای اساسی با ارز ۴۲۰۰ تومانی به پیوست گزارش عملکرد تنظیم بازار کشور به همراه عملکرد کارگروه های استانی که براساس شاخص های تعداد جلسات، تعداد مصوبات، عملکرد، کنترل و نظارت بازار و شاخص های کلان اقتصادی رتبه بندی شده ارسال می گردد، در این رتبه بندی استان های البرز، هرمزگان، تهران، گیلان و فارس به ترتیب جزو ۵ استان برتر و سایر استان ها در رتبه های بعدی قرار گرفتند. در ادامه نیز تاکید شده که ارائه گزارش و مستندات از عملکرد ستاد تنظیم بازار استان ها بویژه در ایام پایانی سال و همچنین ماه مبارک رمضان به صورت مستمر و منظم صورت پذیرد و نظارت و بازرسی بر بازار تشدید شود.

منبع ایلنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود