18 آبان 1390
شماره خبر: 2438

تجلیل از واحدهای نمونه تولیدی برتر در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

تجلیل از واحدهای نمونه تولیدی برتر در البرز

22 واحد نمونه استانی به عنوان برترین‌های کیفیت در نخستین مراسم بزرگداشت روز جهانی استاندارد در استان البرز تجلیل می‌شوند.
به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران مستقر در کرج، این مراسم برای اولین بار در استان البرز مصادف با سال جهاد اقتصادی، آغاز برنامه پنجم توسعه در راستای اهداف چشم‌انداز 20 ساله نظام و همچنین اجرای بزرگ‌ترین برنامه تحول اقتصادی کشور یعنی هدفمندی یارانه‌ها برگزار خواهد شد.
بنابراین گزارش، شعار روز جهانی استاندارد در سال جاری با موضوع استانداردهای بین‌المللی - اعتمادسازی جهانی است که این شعار بیانگر این مطلب است که اعتمادسازی با رعایت استانداردها میسر می‌شود.
در این گزارش آمده است: تدوین استاندارد ملی، کنترل بازار از طریق نمونه‌برداری با اجرای طرح طاها، کنترل ادواری وسایل توزین و سنجش، کنترل جایگاه‌های سوخت، شهربازی‌ها، آسانسورها، کدگذاری مصنوعات گران‌بها را از جمله اقداماتی است که در سطح کشور و استان البرز انجام شده تا استاندارد نیز در این استان که دارای واحدهای تولیدی، صنعتی و مراکز پژوهشی بسیاری است نهادینه شود.
هدف از برگزاری این مراسم معرفی و تجلیل از واحدهای نمونه کیفی، مسئولان کنترل کیفیت و آزمایشگاه همکار در سطح استان عنوان شد.
این همایش در 22 آبان ماه سال‌جاری با حضور معاونان، مدیران کل سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و مقامات استانی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود