26 مهر 1400
شماره خبر: 257736

بازدید مدیر عامل وهیئت مدیره شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ازمنطقه البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی



کرامت ویس کرمی مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از انبار نفت، ستاد و طرح پایلوت کارتخوانهای جدید در یکی از جایگاههای منطقه البرز بازدید کردند.
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و هیئت همراه از انبار نفت شهید دولتی کرج و یکی از جایگاه های عرضه سوخت بازدید و با مسوولین و کارکنان منطقه دیدار و گفتگو کردند
مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره در بازدید از انبار نفت شهید دولتی و تاسیسات آن از واحدهای مستقر در انبار نفت شامل: HSE، مهندسی، حمل و نقل، حراست و کنترل کیفیت بازدید نموده و عملکرد واحدهای مختلف را مورد ارزیابی قرار دادند. مدیر عامل و هیئت مدیره از انبار نفت شهید دولتی کرج پروژه های اجرا شده، اصلاح و بهسازی و استاندارد سازی باندوال های مخازن، اصلاح تکیه گاههای لوله کشی ها و رنگ آمیزی آنان و پروژه در حال احداث دیوار ضلع جنوبی انبار نفت و نیز بازدید از پروژه توسعه پارکینگ نفت کشها، احداث ساختمان توزیع بار و رانندگان، انبار تجهیزات بحران بعنوان معین غرب استان تهران و موتور خانه آتش نشانی بازدید بعمل آوردند. در این بازدید مدیر عامل، مدیر منطقه و تعدادی از اعضای هیئت مدیره با حضور در جایگاه تازه تاسیس کاسپین از اجرای پایلوت کارتخوانهای جدید بازدید و ابراز امیدواری کردند در صورت موفق بودن و تائید نهایی این دستگاهها به مرور جایگزین دستگاههای قدیمی در سراسر کشور خواهد شد؛ استفاده هم زمان کارت بانکی و کارت سوخت از مهمترین تفاوتهای نسل جدید کارت خوانها می باشد. در ادامه طی برگزاری جلسه ای در سالن جلسات ستاد منطقه البرز، مجتبی دلبری مدیر و روسای واحدهای منطقه البرز با ارائه گزارشی از فعالیتها و اقدامات سال جاری، این منطقه را یکی از مناطق استراتژیک و تاثیر گذار در ارسال و تامین سوخت در بین مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده های ایران برشمردند.
اعضای هیئت مدیره نیز فعالیت های انجام شده در منطقه را مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کردند، با توجه به توان بالای کارکنان و پتانسیل موجود در منطقه ،برنامه ریزی و مدیریت صحیح و مناسب شاهد پیشرفت بیش از پیش در جهت اهداف سازمان باشیم. درپایان این نشست مدیر عامل با تشکر از زحمات مدیریت و کارکنان، فعالیتها و اقدامات مطلوب منطقه البرز را نشان از وجود منابع خلاقی دانست که باعث روان شدن فرایند عملیات سوخترسانی شده است و تاکید کرد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی نگاه ویژه ای به منطقه البرز بدلیل همجواری با پایتخت دارد و با توجه به حساسیتهای موجود و شرایط خاص منطقه البرز بر فعالیت شبانه روزی دائم انبار نفت شهید دولتی کرج تاکید می گردد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود