10 اردیبهشت 1403
شماره خبر: 303909

زنگبار و تانزانیا مقاصد جدید صادراتی موسسه رازی

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی



وزیر تجارت و توسعه صنعتی و رئیس سازمان توسعه تجارت کشورهای زنگبار و تانزانیا، خواستار مصرف واکسن ها و تولیدات موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در این کشورها شدند.
در دومین روز ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران و آفریقا، مسئولان موسسه رازی، میزبان وزیر تجارت و توسعه صنعتی زنگبار و رئیس سازمان توسعه تجارت تانزانیا بودند.
عمر شعبان، وزیر تجارت و توسعه کشور زنگبار و لطیفه خمیس، رئیس سازمان توسعه تجارت تانزانیا با حضور در غرفه موسسه رازی با علی اسحاقی، رئیس موسسه و تنی چند از مدیران این مجموعه، ضمن استقبال از صادرات محصولات موسسه رازی، در زمینه تسهیلگری ارتباط بین موسسه رازی و فعالان تجاری و بازرگانی این کشورها، گفت و گو کردند. وزیر تجارت زنگبار و رئیس سازمان‌ توسعه تجارت تانزانیا، با اشاره به پیشینه صد ساله موسسه رازی، همچنین حضور ایرانی ها در این کشورها و تمایل به مصرف محصولات ایرانی، از حمایت های دولتی برای برقراری ارتباط تجاری بین موسسه رازی و بازرگانان این‌ دو کشور خبر دادند. از دیگر محورهای این دیدار، برنامه مدیران موسسه رازی برای بازدید از کشورهای تانزانیا و زنگبار در حاشیه برگزاری نهمین نشست بازار مشترک ایران و آفریقا، اواخر اردیبهشت امسال است. ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران و آفریقا تا ۱۲ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران دایر است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود