13 اردیبهشت 1403
شماره خبر: 304158

هدف گذاری در پیام به سمت ارتقاء شرایط قشرکارگر است

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی



مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به اینکه بخش عمده ای از نیروی فعال در این منطقه را جامعه کارگری تشکیل می دهد، عنوان کرد: هدف گذاری ها در پیام به این سمت و سو است که با توجه هر چه بیشتر به جایگاه کارگران، شاهد ارتقای شرایط این قشر در منطقه باشیم.
اکبر قنبرپور در نشستی با کارگران این منطقه به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کارو کارگر افزود: چرا که بر این باور هستیم که توجه به جایگاه و منزلت کارگران، موجب تقویت پایه های پیام و در کنار آن توسعه هر چه بیشتر این منطقه خواهد شد.وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در فصل تابستان، برنامه هایی برای اوقات فراغت فرزندان کارگران منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در دو بخش آموزشی و ورزشی پیش بینی شود، گفت: اعتقاد ما همواره بر این اصل بوده و هست که مهندسان و متخصصان آینده این منطقه می توانند از اعضای خانواده جامعه کارگری امروز پیام باشند. گفتنی است، در ادامه این مراسم ضمن معرفی سه کارگر نمونه منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از 71 کارگر فعال در این منطقه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.
لازم به ذکر است، تبریک روز کارگر و پذیرایی از ۲ هزار کارگر فعال در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از دیگر برنامه های این منطقه به مناسبت فرارسیدن روز کار و کارگر بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود