19 اردیبهشت 1403
شماره خبر: 304410

از طرح های توسعه ای گروه مپنا حمایت ویژه خواهیم داشت

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی



مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: با توجه به دغدغه های موجود در خصوص تامین برق مورد نیاز شهرک ها و واحدهای صنعتی در دوره پیک مصرف تابستان، فناوری توسعه یافته سامانه ذخیره ساز انرژی مکو مپنا می تواند راهکار مناسبی باشد.
دکتر محمد انصاری در بازدید از شرکت مکو مپنا در شهرستان فردیس تصریح کرد:سیستم ذخیره سازانرژی مبتنی بر باتری(Battery Energy Storage System) یا به اختصار BESS می‌باشد. با اتصال مبدل به شبکه انرژی الکتریکی در ساعات غیر پیک در باتری ذخیره می‌گردد و در ساعات پیک به شبکه بازگردانده می‌شود.وی ادامه داد: برای آشنایی بیشتر واحدهای بزرگ صنعتی استان از این امکان و همچنین شهرک های صنعتی استان جلسه مشترکی را ترتیب خواهیم داد تا بتوانیم در خصوص رفع مشکلات مرتبط با تامین برق مورد نیاز واحدها در تابستان امسال اعمال مدیریت بهتری داشته باشیم.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز در خصوص درخواست جدید گروه مپنا برای ایجاد زیرساخت های جدید صنعتی جهت توسعه طرح های تولیدی خود گفت: برنامه توسعه ای این گروه صنعتی دانش بنیان و دارای افق مناسبی به لحاظ خودکفایی در بخشی از صنايع کشور است که به صورت جدی مورد حمایت اداره کل صمت استان البرز قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود