28 مرداد 1403
شماره خبر: 309188

پایان عملیات اجرایی مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی نظرآباد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی



مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز از پروژه حائزه اهمیت و قابل افتتاح و همچنین آماده بهره برداری مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی نظرآباد خبر داد.
حمید رضا عقاب نشین با بیان این مطلب گفت: با بهره برداری از مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی نظرآباد روند تصفیه پساب فاضلاب این شهرک صنعتی تسهیل خواهد شد.
وی اظهار کرد: ایجاد زیرساخت های لازم در شهرک‌های صنعتی استان، در توسعه، آماده سازی، بهبود و استقرار واحدهای تولیدی نقش مهمی دارد و این شرکت از تمام ظرفیتها برای تکمیل زیرساخت های لازم و مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی استفاده خواهد کرد.عقاب نشین در ادامه افزود: ارائه خدمات مناسب به بخش تولید و هدایت پروژه‌های عمرانی، مستلزم دستیابی و تأمین منابع مالی است که در این راستا با مساعدت وهمکاری مدیران استانی پس از اجرا و بهره برداری این طرح ها، تحولی عظیم در زیر ساخت شهرکهای صنعتی استان از جمله این شهرک صنعتی اتفاق خواهد افتاد.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز تصریح کرد: عملیات اجرایی و ساخت مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی نظرآباد با اعتباری بالغ بر 72600 هفتاد دو میلیاردو ششصد میلیون تومان و با ظرفیت 1600 متر مکعب در شبانه روز آماده بهره برداری می باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود