31 تیر 1392 شماره خبر: 37058 مهمترین هدف شرکت رنا ،افزایش وفاداری مشتریان به محصولات سایپا دیزل سپیدارآنلاین: گروه اقتصادی نسخه قابل چاپ برچسب ها: خدمات, خودروهای, ارائه, دهنده, سنگین, مقوله, امداد, ادامه, دانست, ارزیابی, گذشته, افزایش, قطعات, برترین, عنوان, خدماتی, مشتری, بازرسی, سیستم, خوشبختانه مطالب مشابه: خدمات فنی رنا عنوان برترین شرکت در خدمات پس از فروش را کسب کرد سایپایدک رتبه ممتاز را در خدمات پس از فروش کسب کرد افزایش کیفیت و دوام محصولات زامیاد صادرات محصولات شرکت سایپا به عراق از مرز 100 هزار دستگاه گذشت حضور سایپا در نمایشگاه های خودرو، زمینه ساز تعامل با مشتریان