19 دی 1390
شماره خبر: 3839

بخشی از واریزی حامیان البرزی به حساب ایتام سرمایه گذاری می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

بخشی از واریزی حامیان البرزی به حساب ایتام سرمایه گذاری می شود

مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت: بنابر یکی از برنامه ها این کمیته بخشی از رقمهای واریزی حامیان را در حسابهای پس انداز به نام ایتام سرمایه گذاری خواهد شد.
علی سالارکیا با اعلام مطلب فوق افزود: در صدد هستیم با اجرای طرحهایی همچون آتیه فرشتگان، بخشی از رقمهای واریزی حامیان را در حسابهای پس انداز به نام ایتام سرمایه گذاری کنیم. مدیرکل کمیته امداد استان البرز تصریح کرد: این امر کمک می کند تا در آینده هم از سود سپرده ها و هم از تسهیلات اعطایی بانکها استفاده مطلوب شود و به نوعی آینده ایتام نیز تامین شود. وی همچنین گفت: امر یادشده به منظور افزایش مشارکت حامیان در استان البرز و تحقق اهداف کمیته امداد، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته دنبال می شود. این مسئول یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون حامیان و نیکوکاران البرزی 28 میلیارد ریال در قالب طرح اکرام ایتام به حساب ایتام تحت کفالت خود واریز کردند.
بیست هزار حامی در البرز فعالیت می کنند
مدیرکل کمیته امداد استان البرز با اعلام این که هم اکنون حدود بیست هزار حامی، حمایت مادی و معنوی ایتام استان البرز را به عهده دارند ، اعتماد عمومی را به عنوان سرمایه اساسی و زیر بنایی در تمامی برنامه ریزی های سازمانی و فعالیتهای اجرایی دانست و این امر را بسیار مهم ارزیابی کرد وگفت: نه تنها در طرح اکرام ایتام بلکه در همه لایه های نهاد مقدس کمیته امداد، معنای استمرار کمکهای خیران مد نظر است.
وی افزود: این معنا این است که آنان ضمن تایید و رضایت از برنامه های فقر زدایی امداد، به صورت مستمر به اعتماد و اعتقاد خیر خواهانه و انسان دوستانه خود پایبند باشند.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود