10 اسفند 1390
شماره خبر: 5314

مردم نگران تامین نیازهای نوروزی نباشند/ اقلام ضروری مردم به اندازه کافی ذخیره شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

مردم نگران تامین نیازهای نوروزی نباشند/ اقلام ضروری مردم به اندازه کافی ذخیره شده است

رئیس اداره بازرگانی شهرستان ساوجبلاغ از ذخیره‌سازی مایحتاج ضروری مردم خبر داد و گفت: مردم در ایام نوروز نگران نیازهای خود نباشند.
احمد ملک‌محمدی گفت: هر ساله مردم در آستانه نوروز اقدام به خرید و ذخیره‌ کالاهای ضروری خود می‌کنند که در این میان سبد غذایی مهم‌ترین خرید خانواده‌هاست.وی افزود: با توجه به افزایش تقاضا در بازار برخی اوقات مشاهده می‌شود که بازار با کمبود مواجه می‌شود که برای جلوگیری از این امر اداره بازرگانی ساوجبلاغ اقدام به ذخیره‌سازی اقلام پر مصرف کرده است.
* برگزاری نمایشگاه بهاره در ساوبجلاغ با هدف تامین نیازهای مردم
رئیس اداره بازرگانی ساوجبلاغ ادامه داد: برای تحقق این مهم چندین نمایشگاه بهاره در آستانه نوروز در این شهرستان دایر خواهد شد که کالاهای مورد نیاز مردم را با کیفیت و قیمت مناسب عرضه خواهد کرد. ملک‌محمدی افزود: مهمترین نمایشگاه ما نمایشگاه بهاره مرکزی است که در آن تمام اقلام غذایی و پوشاک مورد نیاز شهروندان عرضه خواهد شد.
* ذخیره‌ 120 تن گوشت و برنج در ساوجبلاغ
وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از 120 تن گوشت و برنج برای عرضه در نمایشگاه‌های بهاره در این شهرستان ذخیره شده است، گفت: در روزهای پایانی سال بیش از 20 تن گوشت قرمز وارداتی و 50 تن گوشت مرغ منجمد در ساوجبلاغ در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت. ملک‌محمدی افزود: همچنین ذخیره 55 تن برنج وارداتی اروگوئه نیز انجام شده در نمایشگاه‌های بهاره عرضه خواهد شد. وی در پاسخ به این پرسش که این اقلام با چه قیمتی عرضه خواهد شد، گفت: تمام اقلامی که در نمایشگاه‌های بهاره عرضه می‌شود به ویژه در حوزه مواد غذایی با قیمت مصوب خواهد بود. ملک‌محمدی در پایان تاکید کرد: انتظار داریم که مردم از خرید کالاهای با قیمت کاذب خودداری کرده و در صورت مشاهده هر تخلفی آن را به مراکز مربوطه اطلاع دهند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود