11 اسفند 1390
شماره خبر: 5385

احداث 93 هزار واحد مسکن مهر در استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

احداث 93 هزار واحد مسکن مهر در استان البرز

وزیر مسکن اعلام کرد: طی سال‌های 89 و 90 در مجموع بیش از 93 هزار واحد مسکن مهر در این استان ‌در دست احداث است که به مرور تکمیل و به مردم تحویل داده می‌شود.
علی نیکزاد در مراسم افتتاح 6700 واحد مسکن مهر در استان البرز که با حضور دکتر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری کشورمان افتتاح شد، طی سخنانی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های دولت طی سال‌های اخیر مسکن مهر است که ثمرات و برکات بسیاری برای کشور داشته است. وی افزود: در این حوزه اقدامات بسیار اساسی انجام شده و بحث حذف قیمت زمین از جمله کارهایی بوده که ارزش بسیاری داشته و آرزوی ملت و دولت‌های گذشته بوده است. وزیر مسکن و شهرسازی کشورمان در ادامه به پروژه‌های در دست اجرای مسکن مهر در استان البرز اشاره کرد و گفت: طی سال 89 و 90 در مجموع 93 هزار و 500 واحد مسکن مهر ‌در استان البرز در دست احداث است. نیکزاد افزود: از این تعداد 55 هزار واحد در شهر جدید هشتگرد قرار داشته و مراحل اجرایی آن با سرعت پیگیری می‌شود. وی ادامه داد: همچنین 29 هزار و 500 واحد در مناطق و شهرهای بالای 25 هزار نفر و مابقی در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر در دست احداث است. وزیر مسکن و شهرسازی خاطرنشان کرد: برای احداث این پروژه‌های عظیم دولت در مجموع 2 هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده و در اختیار مردم قرار داده است تا بتوانند به آرزوی دیرنه خود برای خانه‌دار شدن دست یابند.
*اشتغالزایی برای 150 هزار نفر در استان البرز
نیکزاد افزود: اجرای این پروژه‌های مسکن مهر در استان البرز 150 هزار شغل به صورت مستقیم در این استان ایجاد کرده و در مناطقی چون شهر جدید هشتگرد ما با کمبود نیروی کار هم روبه‌رو هستیم. وی اعلام کرد: 6700 واحدی که امروز با حضور رئیس جمهوری افتتاح و در اختیار مردم قرار گرفته است به صورت مستقیم 10 هزار شغل ایجاد کرده است. نیکزاد در پایان گفت: مالکان این واحدها پیش از پایان سال می‌توانند در خانه‌های خود مستقر شده و عید نوروز را در منزل خود جشن بگیرند و این افتخار بزرگی برای دولت است که مردم را خوشحال کرده و به آنها خدمت می‌رساند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود