17 اسفند 1390
شماره خبر: 5563

ضيايي فر مديركل راه و شهرسازي البرز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

ضيايي فر مديركل راه و شهرسازي البرز شد

سپیدار آنلاین: سرپرست كل مسكن و شهرسازي استان البرز با حكم وزير راه وشهرسازي به عنوان قائم مقام وزير و مديركل راه و شهرسازي استان البرز منصوب شد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و ترابري استان البرز، مراسم توديع و معارفه مديركل راه وشهرسازي استان البرز كه در سالن باشگاه ميلاد استانداري با حضور معاون وزير راه وشهرسازي، هيئت همراه و جمعي از مديران كل و شهرداران استان البرز برگزارشد.
در اين مراسم معاون وزير راه و شهرسازي با اشاره به تصويب طرح جامع كرج گفت: طرح جامع كرج افق استان البرز را پس از 10 سال دگرگون خواهد كرد و مسئولان استان هم بايد بر اساس اين طرح براي سازندگي البرز گام بردارند. ميرمحمد غراوي با اعلام اين خبر افزود: كلانشهر كرج بازنگري طرح جامع تفضيلي اخيراً به تصويب شوراي عالي رسيد و بازنگري هاي اساسي و ابلاغ در آن صورت گرفت و همزمان طرح جامع شهر كرج بعد از جلسه هاي متعدد در شوراي عالي به تصويب و امروز طرح جامع كرج ابلاغ شد. وي افزود: تنها موضوعي كه مشكلاتي را در تصويب اين طرح ايجاد مي كرد امتداد محور اتوبان همت به كرج و از كرج به غرب و در مناطق كشاورزي بود كه جنوب شهر كرج عبور مي كرد؛ در اين خصوص با تشكيل جلساتي و حضور استاندار و شهردار البرز طرحي به ابلاغ رسيد كه كمترين آسيب را به مزارع كشاورزي برساند. مهندس غراوي گفت: با توجه به توسعه تكنولوژي و حمل و نقل در افق 10 ساله شهر كرج، آينده بهتر از گذشته اين شهر را نظاره گر خواهيم بود. اين مسئول ادامه داد: با اجراي اين طرح در آينده از مشكلات و تخلفات تا حد زيادي جلوگيري خواهد شد.
در اين مراسم از زحمات مهندس رضوي در اداره راه وشهرسازي استان البرز تقديرشد و مهندس ضيايي فر با حكم وزير راه و شهرسازي به عنوان قائم مقام وزير و مديركل اداره راه و شهرسازي استان البرز منصوب شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود