28 فروردین 1391
شماره خبر: 6367

تشریح چگونگی عدم انصراف از دریافت یارانه ها/ مردم از تجمع در فرمانداری ها خودداری کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

تشریح چگونگی عدم انصراف از دریافت یارانه ها/ مردم از تجمع در فرمانداری ها خودداری کنند

مدیرکل آمار و برنامه ریزی استان البرز ضمن تشریح نحوه اعلام عدم انصراف از دریافت یارانه ها گفت: مردم از تجمع در فرمانداری ها خودداری کنند.
یحیی رمضانی در خصوص اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها اظهار داشت: برخی از شهروندان استان البرز از اوایل فروردین ماه پیام کوتاهی را مبنی بر انصراف یارانه ها دریافت کردند؛ به همین منظور سوالات متعددی برای شهروندان ایجاد شد. وی افزود: افراد متول و متمکن استان البرز که این پیامک را دریافت کرده اند در صورت نداشتن نیاز واقعی به این یارانه به نفع افراد نیازمند انصراف دهند و دولت را در جهت تحقق عدالت محوری یاری گر باشند. رمضانی در خصوص افرادی که پیامک را دریافت کرده اند و خواستار دریافت یارانه خود هستند طبق مراحلی با ورود به سامانه www.refahi.ir دریافت یارانه خود را اعلام نمایند. وی ادامه داد: پس از ورود به سامانه مذکور، سه گزینه با عنوان های (انصراف از کل مبلغ یارانه) ،( انصراف نیمی از مبلغ یارانه) و ( پرداخت مابه التفاوت و افزایش) وجود خواهد داشت؛ شهروندان هر سه گزینه را علامت بزنند. رمضانی گفت: در مرحله سوم بلافاصله بعد از این اقدام شماره کدی به صورت خودکار به شماره ای که عملیات ثبت نام اولیه را در آن انجام داده اید ارسال می شود؛ بلافاصله ضمن وارد کردن کد مربوطه در همان لحظه انصراف خود را از عدم دریافت یارانه اعلام نمایید.
مبلغ 28 هزار تومان به کلیه حسابها واریز نشده است
مدیرکل آمار و برنامه ریزی استان البرز در بخش دیگری از صحبت های خود به مبلغ 28 هزار تومان نیز اشاره کرد و گفت: این مبلغ فقط در برخی از حسابها عمل شده است؛ لذا افراد تا اعلام نتایج قطعی سازمان هدفمند سازی یارانه ها جهت اقدام وارد عمل نشوند. وی در پایان یادآور شد: شهروندان به منظور رفع سوالات خود از تجمع در فرمانداری ها و... خودداری کنند و به مراکز پلیس10+مستقر در محل زندگی خود مراجعه کنند.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود