19 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6857

هدف دولت دست‌یابی به توسعه پایدار است

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

هدف دولت دست‌یابی به توسعه پایدار است

معاون بودجه و برنامه‌ریزی استانداری البرز تاکید کرد: مهمترین هدفی که دولت و به طبع آن استانداری‌ها در سراسر کشور دنبال می‌کنند، دست‌یابی به توسعه پایدار است.
در بخشی از این جلسه اسکندر صیدایی طی سخنانی شرایط دست‌یابی به توسعه پایدار را تشریح کرد و اظهار داشت: برای دست‌یابی به هدف نیازمند فراهم‌سازی زیرساخت‌هایی در حوزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری هستیم. وی تصریح کرد: جامعه‌ای به پیشرفت و توسعه کلان و تاثیرگذار دست‌ می‌یابد که این توسعه پایدار بوده و هدف اصلی دولت طی سال‌های اخیر نیز فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای دست‌یابی پیشرفت و توسعه پایدار است.
اخلاق‌مداری نیاز اصلی توسعه پایدار
این مسئول یکی از مهمترین نیازهای دست‌یابی به توسعه پایدار را اخلاق‌مداری در جامعه توصیف کرد و گفت: متاسفانه به این بخش توجهی جدی در جامعه امروز ایران نشده است و برخی تنها دست‌یابی به توسعه را مهم دانسته و توجهی به رعایت اخلاق در جامعه ندارند. صیدایی افزود: در این زمینه مسئولان و مدیران کشور باید به عتوان الگو عمل کرده و از رفتارها و گفتاری که موجب بی‌اخلاقی در جامعه می‌شود، پرهیز کنند.
توسعه بدون اخلاق‌مداری ارزشی ندارد
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه دست‌یابی به پیشرفت و توسعه بدون اخلاق ارزشی ندارد، گفت: متاسفانه برخی اوقات مشاهده می‌شود که رسیدن به توسعه و اجرای برنامه‌هایی برای پیشرفت کشور بدون توجه به اخلاق و اخلاق‌مداری طرح می‌شود. صیدایی در پایان گفت: ما معقتدیم که در جمهوری اسلامی رفتارها و عملکردها باید بر اساس اخلاق اسلامی و انسانی پایه‌ریزی شده و به طور قطع توسعه بدون اخلاق محقق نخواهد شد.



منبع :فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود