30 خرداد 1391
شماره خبر: 8037

تخصیص اعتبارات ملی و استانی به روستاها و ورزش البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

تخصیص اعتبارات ملی و استانی به روستاها و ورزش البرز

استاندار البرز گفت: اعتبارات بسیار خوبی برای روستاها، ورزش ‌و امور پژوهشی استان البرز اختصاص یافته است.
عیسی فرهادی اظهار داشت: استان تازه تأسیس البرز نیازمند توجه ویژه مسئولان بوده لذا باید با تمهیدات لازم و اختصاص اعتبارات لازم زمینه توسعه و آبادانی و پیشرفت این استان را فراهم کرد. وی ادامه داد: باید اعتبارات مورد نیاز را در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار داد تا پروژه‌ها و طرح‌های نیمه تمام را تکمیل و به بهره‌برداری برسانند. این مسئول تأکید کرد: مسئولان در دستگاه‌های اجرایی نیز باید تمام تلاش خود را برای اخذ این اعتبارات انجام داده و پروژه‌ها و طرح‌های خود را به اتمام برسانند که در غیر این صورت هیچ توجیهی از آنان مورد قبول نخواهد بود.
مصوبات دولت باید 100 درصد اجرایی شود
فرهادی درادامه سخنان خود بر اجرایی شدن 100 درصدی مصوبات دولت تأکید کرد و گفت: با توجه به اختصاص اعتبارات در سال جاری، دستگاه‌های دولتی در این استان با هیچ کمبود بودجه‌ای مواجه نیستند لذا باید تمامی مصوبات دولت را اجرایی کنند. استاندار البرز ادامه داد: در این زمینه کم کاری مسئولان به هیچ عنوان پذیرفته نیست و مسئولان کم کار باید پاسخگو باشند. وی در ادامه سخنان خود از اختصاص اعتباری یک میلیارد تومانی برای دانشگاه پیام نور و خوارزمی کرج خبر داد و گفت: توسعه مراکز آموزشی و دانشگاهی یکی از مهمترین اولویت‌هایی است که باید انجام شود. استاندار البرز گفت: با توجه به نرخ جمعیت و افزایش روز افزون آن باید مراکز دانشگاهی و آموزشی را در این استان توسعه دهیم تا در آینده با کمبود این گونه مراکز مواجه نشویم.
بهره‌برداری از محور کرج به هشتگرد و جاده کیانمهر در هفته دولت
فرهادی در ادامه سخنان خود به بهره‌برداری از محور کرج به هشتگرد و جاده کیانمهر در هفته دولت خبر داد و گفت: براساس تمهیدات اندیشیده شده و اختصاص اعتبارات محور کرج به هشتگرد و جاده کیانمهر در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید. وی افزود: توسعه طرح‌های عمرانی و خدماتی از دیگر اولویت‌هایی است که مسئولان ذیربط باید آن را بیش از گذشته مد نظر قرار دهند و در توسعه و ایجاد آن تلاش خود را دو چندان نمایند.
شهرستان طالقان نیازمند توجه مسئولان است
استاندار البرز در ادامه سخنان خود بر توجه مسئولان به رفع مشکلات و نیازهای شهرستان طالقان اشاره کرد و گفت: با توجه به این که طالقان به تازگی به شهرستان تبدیل شده است لذا نیازمند توجه بیش پیش مسئولان بوده و باید اهتمام ویژه‌ای به این شهرستان داشت. فرهادی توسعه مراکز آموزشی، خدماتی، علمی، رفاهی و تفریحی و توسعه خدمات عمرانی را از مهمترین نیازهای این شهرستان عنوان کرد.
استان البرز دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار است
وی در بخش دیگری از سخنان خود به جاذبه‌های گردشگری و تفریحی این استان اشاره کرد و گفت: باید تمهیدات لازم به منظور تأمین زیرساخت‌های مراکز گردشگری این استان انجام شود تا با جذب گردشگر بتوانیم رونق و تحول اقتصادی شگرفی را در استان ایجاد نماییم. استاندار البرز وجود جاده چالوس،‌ جاذبه‌های گردشگری شهرستان‌های طالقان، ساوجبلاغ و نظرآباد را از دیگر مزایای گردشگری این استان عنوان کرد و افزود: معرفی جاذبه‌های گردشگری استان می‌تواند ما را در رسیدن به اهدافمان یاری دهد. فرهادی در ادامه به برخی از پروژه‌های در دست اجرای این استان اشاره کرد و گفت: افتتاح گاوداری 4000 هزار رأسی در نظرآباد و بهره‌برداری از 2900 هکتار زمین کشاورزی که آبیاری تحت فشار در آن صورت گرفته است نیز از طرح‌هایی این که در آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود