14 تیر 1391
شماره خبر: 8546

سه واحد تولیدی در شهرك صنعتی اشتهارد استان البرز بهره برداری شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

 سه واحد تولیدی در شهرك صنعتی اشتهارد استان البرز بهره برداری شد

سه واحدی تولیدی با حضور 'قربان دانیالی' معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و فرماندار اشتهارد در شهرك صنعتی این شهرستان به بهره برداری رسید .
در مراسم شركت های والاقطعه، بسته بندی ایمان و نگین پلی استر مورد بهره برداری قرار گرفتند . شركت والاقطعه كه تولید انواع قطعات خودروهای 405 و 206 را برعهده دارد با سرمایه 100 میلیارد ریال در پنج واحد خط تولید و بخش های آزمایشگاه، كنترل كیفیت، واحدهای ستادی و انبار به بهره برداری رسید. این واحد صنعتی، تولید قطعات خودرو نظیر انواع شاتون، دیسك چرخ، بوش سیلندر، كاسه چرخ و پولی را با ظرفیت سالانه چهار میلیون و 700 هزار تن برعهده دارد. اكنون با راه اندازی این واحد تولیدی، 60 درصد از قطعات مورد نیاز ایران خودرو و سایپا تامین و همچنین زمینه اشتغال 150 نفر در این شهرك فراهم شد.
این واحد صنعتی دارای 20 هزار متر مساحت با زیربنای 14 هزار متر است.
شركت بسته بندی ایمان دیگر واحد مورد بهره برداری با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بود كه با سرمایه 50 میلیارد ریال، تولید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی را با راه اندازی هفت واحد خط تولید، امروز آغاز كرد. این واحد تولیدی شامل هفت سالن و یك انبار در دو طبقه است كه سالانه ظرفیت آن به 20 میلیون قطعه می رسد. همچنین این واحد تولید كننده لوازم آرایشی و بهداشتی، علاوه بر تامین مواد مصرفی داخل به كشورهای عربستان و افغانستان صادرات دارد. شركت بسته بندی ایمان در زمینی به مساحت 12 هزار و 875 متر و زیر بنای شش هزار و 32 متر زمینه اشتغال 45 نفر از بانوان را فراهم كرده است. شركت پلی استر دیگر واحدی مورد بهره برداری به شمار می رود كه در زمینه تولید انواع الیاف های پلی استر فعالیت دارد. این واحد تولیدی با سرمایه 18 میلیارد ریال تولید انواع الیاف های ویرجین، هالو، سیلی كن دار و بدون سیلی كن را در شهرك صنعتی اشتهارد آغاز كرده است. تولید روزانه این واحد صنعتی به 10 تن می رسد كه الیاف تولیدی آن در تهیه انواع فرش، موكت، لحاف و پتو كاربرد دارد. اكنون با بهره برداری از این واحد تولیدی زمینه اشتغال 90 نفر در زمینی به مساحت شش هزار و 280 متر و زیر بنای سه هزار و 800 متر فراهم شده است. به گزارش ایرنا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه فرماندار اشتهارد با حضور در شهرك صنعتی اشتهارد سه واحد تولیدی در این شهرك را مورد بهره برداری قرار دادند. شهرك صنعتی اشتهارد حدود 700 واحد تولیدی در سه كیلومتری غرب اشتهارد قرار دارد. شهرستان اشتهارد در 70 كیلومتری جنوب غربی كرج قرار دارد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود