5 مرداد 1391
شماره خبر: 9448

نخستین كارخانه تولید یخ بهداشتی در كرج به بهره برداری رسید

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

نخستین كارخانه تولید یخ بهداشتی در كرج به بهره برداری رسید

سپیدار آنلاین: نخستین كارخانه تولید یخ بهداشتی در شهرك وحدت فردیس كرج مورد بهره برداری قرار گرفت.
رییس سازمان صنایع و معادن استان البرز در این آیین گفت: تحقق شعار تولید ملي، حمایت از كار و سرمایه‏ ایراني تنها با حمایت از بخش خصوصی و تقویت تولید ملي امكان‏ پذیر خواهد شد. علی مهدوی افزود: در تولیدات ملی و استانی علاوه بر حمایت باید رقابت نیز وجود داشته باشد تا موجب ارتقای كمی و كیفی محصولات شود. وی اظهارداشت: هر كالای خارجی وارداتی موجب ركود تولید داخلی و حذف اشتغال می شود بنابراین لازم است در این زمینه نیز فرهنگ‌سازی عمیقی صورت گیرد. مهدوی افزود: با تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی و ارتقای سطح تولیدات داخلی می‌توان بتدریج فرهنگ استفاده از محصولات داخلی را در كشور ترویج و نهادینه كرد. وی افزود: این كارخانه با هدف ارتقای سطح بهداشت عمومی در توزیع و مصرف یخ با سرمایه گذاری 25 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی راه اندازی شده است. دراین كارخانه یخ لوله ای و لیوانی در بسته های سه ونیم كیلویی و 20 كیلویی تولید می شود.



منبع: ایرنا

ميهمان
پاسخ 20/05/1391 - 12:50 محمد حسین رستمی
با سلام
لطفا شما که سری در اخبار و جراید و خصوصا اینتر نت دارید قبل از چاپ یک خبر در مورد آن تحقیق کنید
اولین کارخانه تولید کننده یخ بهداشتی در استان البرز در سال 89 و در مشکین دشت کرج به بهره برداری رسید.
و در نیمه شعبان سال 89 مردم شریف کرج این یخ را استفاده و تایید کردند ضمن اینکه وزارتخانه های محترم بهداشت و صنایع هم در جریان آن بودند.
ممنون
ميهمان
پاسخ 6/06/1391 - 14:20 دوست
جناب آقای رستمی
ضمن سلام و احترام ، لطفا لینک و آدرس سایت کارخانه خودتان را بفرمایید و لینک خبری که در خصوص افتتاح کارخانه شما در اینترنت موجود است که ما هم متوجه شویم که این خبر اشتباه است smile منتظر اطلاع رسانی شما هستیم
از مصرف کنندگان یخ بهداشتی البرز ( تیبا )
ميهمان
پاسخ 16/07/1391 - 15:10 محمد حسین رستمی
دوست عزیز خوشحال میشدم خودتان را معرفی میکردید
کافیست در گوگل اسم کارخانه یخ مشکین دشت یا tube ice یا یخ بهداشتی را سرچ نمایید چندین صفحه برای شما در این مورد یافت میشود برای مثال سایت ایستگاه ، خبرگزاری فودنا و ....
اعتماد به نفس کسانی که این خبر را منتشر کرده اند در نوع خود بی نظیر و قابل تقدیر است.
مدارکی از قبیل آگهی روزنامه های کثیرالانتشار و مدارک موجود دیگر نیز موجود است .
به هر حال از اینکه تعداد بیشتری از کارخانه های یخ بهداشتی شوند و دستگاههای پیشرفته جایگزین کارگران افغانی بدون مجوز شود خوشحالم عنوان اولین و آخرین چندان اهمیتی ندارد .
شما مصرف کننده عزیز آدرس بفرمایید تا مستندات در اختیار شما قرار گیرد . و کسانی که این یخ را در ان تاریخ از کارخانه یخ مشکین دشت خریداری نموده اند با شما حقیقت را به شما بگویند.]
ميهمان
پاسخ 16/07/1391 - 16:02 محمد حسین رستمی
ضمنا از این دوست عزیز و گرامی که به عنوان مصرف کننده تا این حد به صحت اخبار منتشره حساس هستند و این موضوع را پیگیری کردند تشکر و قدر دانی مینمایم.
در ضمن در کامنت بنده عرض نکردم که این کارخانه متعلق به من است (به هر حال این هم جالب بود)
سپاس
ميهمان
پاسخ 21/07/1391 - 11:49 محمد حسین رستمی
دوست گرامی جهت اطمینان خاطر شما و دیگر خوانندگان محترم این خبر و اثبات کذب بودن ادعای مطرح شده شما را دعوت به بازدید از صفحه اول راهنمای روزنامه همشهری مخصوص کرج (صفحه اول آگهی ها) در تاریخ 20/مرداد/1389 مینمایم.این کارخانه در همین سال از طرف نمایشگاه بین المللی آشامیدنی ها هم جهت معرفی این محصول جدید tube ice (که برای اولین بار توسط کارخانه یخ بهداشتی مشکین دشت یخ مجلسی یا لیوانی نامیده شد) در نمایشگاه دعوت گردید.در صورت مساعدت و همکاری مدیر محترم سپیدار آنلاین تصویر اسکن شده روزنامه جهت مشاهده عمومی ارسال میشود.

با تشکر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود