19 مرداد 1391
شماره خبر: 10052

نوسازی مدارس البرز نیازمند اعتباری 700 میلیارد ریالی است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

نوسازی مدارس البرز نیازمند اعتباری 700 میلیارد ریالی است

سپیدار آنلاین: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان البرز با بیان اینکه نوسازی مدارس به اعتباری بالغ بر 700 میلیارد ریال نیاز دارد، گفت: همین امر حضور و مشارکت هرچه بیشتر خیران را می طلبد.
علی بهرامی در خصوص روند نوسازی مدارس در استان البرز گفت: تاکنون تعدادی از مدارس مناطق مختلف تخریب و بازسازی شده اند و امسال با امکانات و تجهیزات نو به کار گرفته می شوند. وی افزود: برای بازسازی و مقاوم سازی مدارس استان به اعتباری بالغ بر 700 تا 800 میلیارد ریال اعتبار نیاز است؛ در حالیکه این میزان اعتبار در اختیار نیست. وی با بیان اینکه تجهیز و نوسازی فضاهای آموزشی علاوه بر بودجه های تخصیصی مستلزم مشارکت خیران است، اظهار داشت: کمک به بازسازی مدارس به ویژه در مناطق محروم موجب رشد و اعتلای آموزشی می شود. بهرامی همچنین یادآور شد: اکنون 30 مدرسه در سطح استان البرز در حال ساخت است که به تدریج تا مهرماه سال 92 تحویل آموزش و پرورش استان خواهد شد.
ساخت مدرسه توسط خیر نیکوکار در کرج
مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان البرز همچنین از ساخت یک واحد آموزشی 12 کلاسه توسط خیر مدرسه ساز در منطقه چهارصد دستگاه کرج خبر داد. وی گفت: عملیات ساخت این دبیرستان با نام "مالک اشتر" آغاز شده و با بهره برداری از آن در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود