21 مرداد 1391
شماره خبر: 10076

توسعه طرح های هادی روستایی بدون ضابطه موجب افزایش مهاجرت می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

توسعه طرح های هادی روستایی بدون ضابطه موجب افزایش مهاجرت می شود

سپیدار آنلاین: مدیر کل بنیاد مسکن استان البرز گفت: توسعه طرح های هادی روستایی بدون برنامه و ضابطه موجب بروز مشکلات و افزایش مهاجرت جمعیت غیر بومی به این روستاها خواهد شد.
رحیمی زاده با بیان این مطلب در حاشیه بازدید از معابر و محدوده روستاهای کهریزک و لشکرآباد، اظهار داشت: عدم توجه به این مهم موجب از بین رفتن کشاورزی، فرهنگ بومی و فولکور روستاها خواهد شد بنابراین هر اقدامی در سطح روستاها باید منطبق با سیاست ها و برنامه های دولت انجام پذیرد. وی در بازدید از روستای کهریزک با توجه به زیرسازی های انجام شده توسط دهیاری عنوان کرد در صورت تخصیص بودجه توسط فرمانداری شهرستان معابر این روستا آسفالت خواهد شد.
این مسئول همچنین در بازدید از معابر و محدوده طرح هادی روستای لشکرآباد دستورات لازم در خصوص اقدامات نهایی جهت تصویب طرح هادی را صادر کرد. آرش بهادری مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری البرز نیز در این سفر ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده، حفظ کاربری اراضی کشاورزی را مورد تاکید قرار داد و سیاست های دفتر امور روستایی و شوراها را توانمند سازی روستاها در تولیدات کشاورزی و تولید ناخالص ملی عنوان کرد.



منبع: رصد نیوز

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود