23 مرداد 1391
شماره خبر: 10182

توقیف محموله قاچاق با ارزش 180 میلیون ریال در البرز/ توقیف 700 دستگاه موتورسیکلت

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

توقیف محموله قاچاق با ارزش 180 میلیون ریال در البرز/ توقیف 700 دستگاه موتورسیکلت

سپیدار آنلاین: رئیس پلیس آگاهی استان البرز از توقیف یک محموله قاچاق با ارزش 180 میلیون ریال از یک اتوبوس اسکانیا در اتوبان کرج - قزوین خبر داد.
حمیدرضا گل صباحی با بیان این مطلب گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالای استان البرز در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط یکدستگاه اتوبوس اسکانیا در محور کرج – قزوین توقیف این محموله قاچاق را در دستور کار خود قرار دادند. وی افزود: ماموران پس از مستقر شدن در اتوبان کرج- قزوین و کنترل نامحسوس این محور و کنترل خودروهای عبوری در نهایت به یکدستگاه اتوبوس اسکانیا با مشخصات مورد نظر مشکوک شده و اقدام به توقیف خودرو در محدوده پل فردیس کردند و در بررسی های بیشتر مشخص شد بار اتوبوس فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بوده و راننده خودرو قصد توزیع این مقدار کالای قاچاق در شهر را داشته است. رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه این مقدار کالای قاچاق شامل چندین دستگاه ال سی دی، لوازم سرویس بهداشتی، وسایل آرایشی، سیگار قاچاق، لامپ کم مصرف و وسایل برقی است، تصریح کرد: بنا بر اظهار نظر کارشناسان گمرک استان ارزش قیمتی این مقدار بار قاچاق 175 میلیون ریال برآورد شده است.
توقیف 700 دستگاه موتور سیکلت متخلف در البرز
همایون شریفی رئیس پلیس راه استان البرز از توقیف 700 دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای طرح تشدید برخورد با موتور سیکلت سواران متخلف در این استان خبر داد. وی افزود: طرح مذکور از تاریخ 14 مرداد ماه سال جاری به مدت چهار روز با بکار گیری تعداد 82 تیم گشتی پلیس راه در سطح محورهای مواصلاتی استان البرز به اجرا درآمد. سرهنگ شریفی افزود: در اجرای این طرح 700 دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف و در رابطه با 363 موتورسیکلت متخلف نیز اعمال قانون شد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود