23 مرداد 1391
شماره خبر: 10203

احداث یک هزار واحد مسکونی ویژه معلولان در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

احداث یک هزار واحد مسکونی ویژه معلولان در البرز

سپیدار آنلاین: مدیر کل اداره بهزیستی استان البرز گفت: اجرای پروژه مهم احداث یک هزار واحد مسکونی ویژه معلولان این استان با جدیت در البرز پیگیری می‌شود./b]
مرتضی مکاریان اظهار داشت: در سال گذشته طرحی در دستور کار قرار دادیم که بر اساس آن حدود یک هزار واحد مسکونی ویژه معلولان استان البرز احداث می‌شود.
وی تصریح کرد: برای اجرای این پروژه در سال گذشته اعتباری حدود 20 میلیارد ریال تخصیص یافت و امسال نیز بخش دیگری از بودجه فوق تامین شد.
[b]تحویل حدود 200 مسکن ویژه معلولان در استان البرز

مدیر کل اداره بهزیستی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: اجرای این پروژه از سال گذشته آغاز شد و در سال جاری موفق شدیم حدود 200 مسکن ویژه معلولان تکمیل و به افراد دارای شرایط تحویل دهیم. مکاریان با بیان اینکه تداوم پروژه فوق با جدیت در دستور کار بهزیستی استان البرز قرار دارد، گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال جاری 500 واحد دیگر را تکمیل و به افراد متقاضی تحویل دهیم.
کسب رتبه دوم کشور توسط بهزیستی البرز برای احداث مسکن معلولان
وی متذکر شد: واحدهای مسکونی فوق در قالب طرح‌های مسکن مهر احداث شده و با شرایط این طرح‌ به افراد دارای شرایط تحویل داده می‌شود. مدیر کل اداره بهزیستی استان البرز تاکید کرد: عملکرد این اداره برای احداث و تامین مسکن معلولان زیر پوشش موفقیت‌آمیز بوده و توانستیم رتبه دوم در میان تمام استان‌های کشور را در این زمینه کسب کنیم. مکاریان در پایان اظهار امیدواری کرد: با تخصیص به موقع اعتبارات مالی مورد نیاز، اجرای طرح احداث یک هزار واحد مسکونی ویژه معلولان استان البرز در زمان پیش‌بینی شده انجام و پیش از پایان دولت دهم، به طور کامل در اختیار مردم قرار گیرد.




منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود