4 آذر 1392
شماره خبر: 110793

کارگاه تولیدی و آموزشی بسیج امام سجاد(ع) کرج افتتاح شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

کارگاه تولیدی و آموزشی بسیج امام سجاد(ع) کرج افتتاح شد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد(ع‌) کرج با تشریح برنامه های هفته بسیج گفت: کارگاه تولیدی و آموزشی با هدف ارائه آموزش های هنری گشایش یافت.
سرهنگ غلام قربانی با اشاره به برنامه های هفته بسیج اظهار داشت: طی هفته بسیج نخستین کارگاه تولیدی و آموزشی سپاه امام سجاد (ع) در منطقه حصارک کرج افتتاح شد. وی گفت: در این کارگاه هنری قالیبافی، خیاطی و سایر هنرها با کمترین هزینه به علاقه مندان آموزش داده می شود. قربانی افزود: طی قرارداد با اداره کل فنی و حرفه ای استان، افراد پس از شرکت در دوره های آموزشی این کارگاه، در آزمون شرکت کرده و به آنان گواهینامه فنی و حرفه ای داده می شود. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد(ع‌) کرج یادآور شد: افرادی که موفق به اخذ گواهینامه فنی و حرفه ای شوند می توانند تا سقف 15 میلیون تومان وام اشتغالزایی دریافت کنند. وی گلباران مزار هزار و 700 شهید در امامزاده محمد، سرکشی از خانواده معظم شهدا و جانبازان و برپایی اردوهای جهادی در مناطق غرب کرج را از برنامه های اجرا شده در هفته بسیج برشمرد و گفت: در سال جاری برای ملموس تر شدن فعالیتهای بسیج، طرح اردوهای هجرت را که ویژه مناطق محروم کشور است در مناطق تحت محدوده این فرماندهی در کرج اجرا کردیم.
یک زن و هفت آسمان مردانگی
وی افزود: ویژه برنامه ای نیز در حوزه 214 حصارک بالا با عنوان "یک زن و هفت آسمان مردانگی" با هدف معرفی ابعاد شخصیتی حضرت زینب (س) و تاثیر سخنرانی های ایشان در ماندگاری واقعه عاشورا در قالب یک بسته فرهنگی برگزار شد. برگزاری برنامه های عمومی، کلاس های فرهنگی، ویزیت رایگان پزشکی و روانپزشکی، مشاوره رایگان وکیل دادگستری و پاسخگویی به شبهات جوانان توسط طلبه ها از دیگر برنامه هایی است که در طول هفته بسیج در مراکز و پایگاهی شهری به اجرا درمی آید.
کانون شهید فهمیده، میزبان نمایشگاه خاک تا افلاک
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد(ع‌) کرج در ادامه از برگزاری نمایشگاه "خاک تا افلاک" فردا سه شنبه در کانون شهید فهمیده آموزش و پرورش کرج خبر داد. به گفته قربانی برگزاری همایش بسیجیان اصناف، تجلیل از زنان شهیده غرب کرج، گردهمایی بزرگ بسیجیان در علوم دامی و گردهمایی بزرگ بسیجیان عاشورایی طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه برگزار خواهد شد.
هفته بسیج، هشت روزه

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود