14 آذر 1392
شماره خبر: 111499

ضرورت تجهیز خودروها به تجهیزات زمستانی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ضرورت تجهیز خودروها به تجهیزات زمستانی


رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به بارش شدید برف در ارتفاعات استان البرز گفت: رانندگانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی استان را دارند، باید خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.
رضا اکبری اظهار داشت: طی روزهای اخیر شاهد بارش باران و برف در استان البرز بودیم و به همین دلیل محورهای برون‌شهری استان به ویژه جاده چالوس در این روزها لغزنده است. وی تصریح کرد: بر اساس قوانین راهنمایی و رانندگی، مسافران و رانندگانی که در فصول سرما قصد عبور از محورهای کوهستانی و جاده‌های واقع در ارتفاعات را دارند، باید خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ مجهز کنند. این فرمانده ارشد انتظامی افزود: بر اساس اعلام هواشناسی طی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته شاهد بارش برف در ارتفاعات استان خواهیم بود و این شرایط از روز چهارشنبه آغاز شده است.
مسافران پیش از سفر از شرایط جاده‌ها مطلع شوند
اکبری بیان داشت: با توجه به این شرایط، لازم است رانندگان پیش از سفر از شرایط جوی جاده‌ها و محورهای برون‌شهری و همچنین مقصد خود مطلع شوند تا سفری امن و بدون خطر را داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: در فصل زمستان ماموران پلیس راه نظارت‌های بیشتری در جاده‌ها خواهند داشت تا بتوانند خدمات‌رسانی بهتر و بیشتری به مسافران در محورهای برون‌شهری داشته باشند. رئیس پلیس راه استان البرز متذکر شد: مسافران باید زنجیر چرخ به همراه داشته و پیش از سفر از سالم بودن وسائل گرمایشی خودروی خود اطمینان حاصل کنند.
محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های استان البرز اعلام شد
اکبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعطیلات آخر هفته گفت: در این روزها میزان مسافرت‌های بین شهری افزایش می‌یابد و به همین دلیل پلیس راه استان البرز برای کنترل ترافیک

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود