20 شهریور 1391
شماره خبر: 11395

البرز پایلوت اجرای طرح برون سپاری در کشور

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

البرز پایلوت اجرای طرح برون سپاری در کشور

سپیدار آنلاین: استان البرز به عنوان پایلوت اجرای طرح برون سپاری در کشور امروز شاهد افتتاح همزمان چهار دفتر ارائه خدمات به نیروهای مسلح و بازنشستگان نیروهای مسلح بود.
با حضور سردار دقیقی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، مدیرکل اداره تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان البرز، فرمانده انتظامی استان البرز و تنی چند از مدیران و مسئولان کشوری و استانی اولین دفتر ارائه خدمات تامین اجتماعی نیروهای مسلح در کشور و در مرکز استان البرز افتتاح شد. استان البرز به پایلوت کشوری اولین استانی است که این طرح تحت عنوان برون سپاری خدمات در آن اجرا می شود. چهار دفتر به طور همزمان در مرکز استان البرز افتتاح شد که به صورت نمادین این مراسم در دفتر پستی مهرویلا انجام شد. در این دفاتر به سبک و روش دفاتر پلیس به علاوه 10 و دفاتر پیشخوان دولت اما با مخاطب خاص نیروهای مسلح و بازنشستگان نیروهای مسلح ارائه خدمات می کند، در گام اول خدماتی شامل صدور دفترچه، تمدید آن و همچنین المثنی دفتر صورت خواهد گرفت. در فاز بعدی این دفاتر در قالب پرداخت حقوق، فیش حقوقی و ... نیز به ارائه خدمات به نیروهای مسلح و بازنشستگان این سازمان خواهد پرداخت. ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده و افزایش سطح رضایتمندی مخاطبان از طریق تسهیل و تسریع امور، تقویت نقش حاکمیتی و نظارتی اداره کل از طریق واگذاری امور اجرایی و کاهش تصدی گری، چابک سازی انعطاف پذیری و کاهش هزینه های غیر حضوری از جمله اهداف اجرای این طرح است. این طرح در مرحله اول در چهار دفتر پستی کرج اجرا شد وتا پایان تابستان به شش دفتر در سطح استان البرز ارتقاء خواهد یافت. این طرح بعد از استان البرز در استان فارس و بعد از آن در تهران اجرایی خواهد شد.
پیش بینی افتتاح 300 دفتر در کل کشور تا پایان سال جاری
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار مهر در حاشیه افتتاح اولین دفتر ارائه خدمات به نیروهای مسلح در قالب طرح برون سپاری از احتمال افتتاح و به کارگیری 300 دفتر برون سپاری در کل کشور تا پایان سال جاری خبر داد. حسین دقیقی اظهار داشت: سعی می شود این دفاتر در گستره دفاتر پستی سطح کشور شروع به کار کند چون عمدتا این دفاتر شناخته شده و در مراکز پر تردد و پر جمعیت شهرها واقع شده و امکان دسترسی به آنها با سهولت وجود دارد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود