1 شهریور 1391
شماره خبر: 10530

ارائه خدمات الكترونیك به بازنشستگان نیروهای مسلح البرز آغاز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

ارائه خدمات الكترونیك به بازنشستگان نیروهای مسلح البرز آغاز شد

سپیدار آنلاین: ارائه خدمات الكترونیكی 'ساتا ' به بازنشستگان تامین اجتماعی نیروهای مسلح البرز همزمان در چهار منطقه از شهرستان كرج این استان آغاز شد.
رییس اداره بازنشستگی و خدمات درمانی نیروهای مسلح استان البرز گفت: فردیس ، رجایی شهر ، مهر ویلا و چهار راه دانشكده كرج مناطقی هستند كه اموراداری باز نشستگان از جمله چاپ دفتر بیمه و عملیات مربوط به آن از طریق الكترونیك انجام می شود. ' خلیل ردایی ' افزود: با راه اندازی این سامانه باز نشستگان دیگر نیازی به مراجعه به اداره كل ندارند و با مراجعه به مناطق یاد شده می توانند امور اداری خود را انجام دهند. وی اضافه كرد: تمام تلاش این اداره و همكاران ارائه خدمات بهینه به این عزیزان است كه عمری را در خدمت به كشور و جمهوری اسلامی بویژه در دوران دفاع مقدس سپری كرده اند. به گفته ردایی ، اكنون در استان البرز 23 هزار نشسته مستمری بگیر و وظیفه بگیر نیروهای مسلح وجود دارد كه 53 درصد ان ارتش ، 24 درصد ناجا، 5/11 درصد سپاه و مابقی وزارت دفاع هستند كه با جمع خانواده هایشان در مجموع حدود یكصد هزار نفر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح این استان قرار دارند.



منبع: ایرنا

ميهمان
پاسخ 30/08/1393 - 17:11 علیرضا مسلم زاده
با عرض سلام و خسته نباشید سئوالی داشتم مادر م وظیفه بگیر نیروهای مسلح می باشد و اخیرا خواهرم طلاق گرفته و حضانت دو بچه خود ا هم دارد برای اقدامات برای وظیقه بگیر شدن باید به کجا مراجعه نماید . با تشکر مسلم زاده
ميهمان
پاسخ 25/09/1398 - 05:56 عباس جلالیان

سلام یعنی تو شهر کرج یک تالار که زیر پوشش نیروهای مسلح باشه پیدا نمیشه

واقعا جای تاسف است .

اتقدر نیروهای مسلح و پرسنل ان خاک به سر بشه

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود