25 شهریور 1391
شماره خبر: 11536

تردد روزانه 681 هزار خودرو از جاده‌های استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

تردد روزانه 681 هزار خودرو از جاده‌های استان البرز

سپیدار آنلاین: فرمانده انتظامی استان البرز گفت: به طور میانگین روزانه 681 هزار خودرو و سالانه 248 میلیون خودرو در جاده‌های استان تردد می‌کنند.
امیر احمدعلی گودرزی با اشاره به موقعیت حساس و ویژه جاده‌های استان البرز اظهار داشت: البرز به منزله دروازه ورودی از غرب کشور به پایتخت و همچنین جاده‌های آن اتصال دهنده چند استان به یکدیگر است؛ از همین رو کنترل نظم ترافیکی و امنیت جاده‌های این استان از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است. وی افزود: این استان دارای 75 کیلومتر آزادراه، 238 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی، 439 کیلومتر راه فرعی پرتردد و حادثه‌خیز و 554 کیلومتر جاده آسفالته روستایی است و برابر آمار به دست آمده به طور میانگین روزانه 681 هزار خودرو و سالانه 248 میلیون خودرو در جاده‌های استان البرز تردد می‌کنند. گودرزی گفت: در طول 5 ماه نخست سال جاری 220 هزار و 535 تخلف توسط پلیس راه استان البرز ثبت شده که از این تعداد 21 هزار و 42 تخلف توسط دوربین‌های سرعت سنج به ثبت رسیده است. وی افزود: در طول این مدت زمان 2 هزار و 988 راننده متخلف علاوه بر جریمه به دادگاه معرفی شدند. این مسئول افزود: همچنین 4 هزار و 449 دستگاه خودرو متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.
افزایش تردد خودرو در جاده‌های استان البرز
گودرزی با اشاره به افزایش تردد خودرو در جاده‌های استان البرز اظهار داشت: در سال جاری با توجه به افزایش 11 درصدی تردد خودرو نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته در سایه تلاش شبانه‌روزی و زحمات بی‌دریغ کارکنان خدوم پلیس راه تلفات جاده‌ای استان کاهش 21 درصدی داشته است.
وی در پایان گفت: پلیس راه استان البرز با توجه به کاهش تلفات جاده‌ای برابر اعلام سازمان حمل و نقل و به استناد پزشکی قانونی موفق به کسب رتبه دوم کشوری در این خصوص شده است.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود