28 بهمن 1392
شماره خبر: 116621

بررسی راهبردهای فرهنگی با همراهی حوزه های علمیه خواهران البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

بررسی راهبردهای فرهنگی با همراهی حوزه های علمیه خواهران البرز


اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج، با حضور در حوزه علمیه خواهران استان البرز راهبردها و پتانسیل های فرهنگی را مورد نظر و بررسی قرار دادند.
نشست مدیریت حوزه علمیه خواهران استان البرز صبح امروز 28 بهمن با حضور ریاست شورا و اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج همچنین مدیران مدارس حوزه علمیه این مرکز در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران به منظور بررسی راهبردها و پتانسیل های مرتبط با مدیریت فرهنگی کلانشهر کرج برگزار شد. حجت الاسلام ابوالفضل بنی احمدی، مدیر حوزه های علمیه خواهران استان البرز در این نشست با تاکید به قابلیت های عظیم علمی، رساله های کاربردی و پتانسیل کارآمد حوزه علمیه خواهران این استان گفت: دستاوردهای ارزشمند و قابلیت های کارآمدی در میان طلبه ها، وجود دارد، در این راستا می توان از هر یک از این توانمندی ها در قالب ها و موضوعات مختلف اجتماعی استفاده کرد. مدیر حوزه های علمیه استان البرز تصریح کرد: این مرکز آمادگی عقد تفاهم نامه ای با شورای شهر کرج را دارد، تا بر مبنای تشخیص اولویت های فرهنگی از پتانسیل های این مرکز استفاده شود. به گفته حجت الاسلام بنی احمدی، حوزه علمیه خواهران موظف است در حوزه فرهنگی کار کند، این کارکرد هم در حوزه اجرا و هم در حوزه تصمیم سازی است.
حوزه های علمیه خواهران از بازوان فرهنگی شهر هستند
محمد دادگو، ریاست شورای اسلامی شهر کرج نیز در این نشست و جو صمیمانه با تاکید به اهمیت این مرکز برای شورای شهر گفت: حوزه علمیه خواهران از بازوان فرهنگی شهر هستند و با توجه به مدارس متعددی که در مناطق مختلف جغرافیایی در حال فعالیت هستند، انتظار کارآمدی و خروجی فرهنگی می رود. دادگو با بیان این مهم که آنچه وظیفه شورای شهر در قیال حوزه از حیث سخت افزاری و نرم افزاری بوده ، انجام شده است توضیح داد: در حال حاظر آنچه شورای شهر کرج در زمنیه سخن افزار و نرم افزار قادر به انجام بوده، انجام شده است، که امیدورار هستیم با تخصیص برآورد بودجه ای متناسب با نیاز حوزه نیازهای دیگر این مرکز در این دو شاخص برطرف شود. این مسئول در ادامه با اشاره به کلیپی که در ابتدای نشست پخش شد و در آن توصیه ای از مقام معظم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود