6 اسفند 1392
شماره خبر: 117222

اجرای طرح زوج و فرد از 10 اسفند در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اجرای طرح زوج و فرد از 10 اسفند در کرج


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از تصویب اجرای طرح زوج و فرد در ایام پایانی سالی در شورای ترافیک و تامین استان البرز خبر داد و گفت: این طرح از 10 اسفند ماه جاری و از ساعت 14 تا 20 اجرا خواهد شد.
سرهنگ سید همایون شریفی صبح سه شنبه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه از اجرای طرح های متعدد پلیس برای ایام پایانی سال خبر داد و اظهار داشت: اجرای طرح زوج و فرد، پوشش معابر شهری برای کنترل و مدیریت در روزهای پایانی سال، طرح های نوروزی و ... از جمله برنامه های هدف گذاری شده برای اجرا در ایام پایانی سال از سوی پلیس هستند. وی ادامه داد: در پی تصمیماتی که در شورای ترافیک و شورای تامین استانداری البرز اتخاذ شد طرح زوج و فرد از 10 اسفند تا پایان سال به اجرا درخواهد آمد و امید میرود مردم نیز همانند سال گذشته برای رفاه حال خود در اجرای این طرح پلیس را یاری کنند.
طرح زوج و فرد محدودیت نیست
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با بیان اینکه طرح زوج و فرد در علم ترافیک یک نوع مدیریت به حساب می آید و محدودیت قلمداد نمی شود، اعلام کرد: پلیس برای اجرای صحیح این مدیریت نیازمند ایجاد محدودیت هایی در سطح معابر شهری است اما طرح زوج و فرد برای رفاه حال شهروندان باید در محدوده های زمانی خاصی اجرا شود. سرهنگ شریفی به محدوده های طرح زوج و فرد اشاره کرد و افزود: در رینگ تعریف شده در شورای ترافیک استان البرز بلوار شهید چمران - بلوار شورا - بلوار بسیج (کاج) - بلوار شهید مطهری – بلوار جمهوری اسلامی – بلوار علامه جعفری محدوده هایی هستند که از 10 اسفند ماه تا پایان سال از ساعت 14 تا 20 تحت کنترل جدی پلیس قرار خواهند گرفت. وی در خصوص زمان تعیین شده برای اجرای طرح نیز گفت: سال گذشته طرح و زوج و فرد از ساعات ابتدایی صبح آغاز می شد و متاسفانه نیروی های پلیس در ساعات اوج بار ترافیکی توانایی و انرژی لازم را نداشتند و طبق بررسی های انجام شده و با توجه به حجم کم ترافیم در ساعات صبح طبق تصمیمات کارشناسی شده ساعت 14 برای آغاز طرح و ساعت 20 برای پایان طرح در نظر گرفته شد.
کرج دچار عقب ماندگی ترافیکی است
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از عقب ماندگی ترافیکی و نبود زیر ساخت ها لازم در

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود