25 فروردین 1393
شماره خبر: 119661

البرز نخستین مجری عملی سیاست های نظام سلامت باشد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

البرز نخستین مجری عملی سیاست های نظام سلامت باشد


رئیس هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی استان اظهار داشت: با توجه به ابلاغ سیاست های کلی نظام سلامت از سوی مقام معظم رهبری که نشان دهنده اهتمام ایشان به امر سلامت می باشد، امید است البرز نخستین استانی باشد که نسبت به اجرای راهکارهای عملی این سیاست ها گام بر می دارد.
محمدحسن شاپوری در دیدار با شهردار کرج، به تشریح ساختار این سازمان پرداخت و گفت: نهادهای حاکمیتی به هفت سازمان مردم نهاد نگاه ویژه دارند که در صدر آنها سازمان نظام پزشکی قرار دارد. وی جامعه هدف جمعیت پزشکان را آحاد جامعه خواند و از این جهت، فعالیت سازمان نظام پزشکی را فعالیت بسیار مهم در عرصه اجتماع قلمداد کرد.
شاپوری اذعان داشت: شهرستان هایی با برخورداری از جمعیت بیش از 50 پزشک موظف به تشکیل سازمان نظام پزشکی هستند که این سازمان به عضویت شورای نظام پزشکی کشور در آمده و مسئولیت هماهنگی فعالیت ها و یکپارچه سازی برنامه های نظام پزشکی های کل کشور را به عهده دارند.
نظارت و بازرسی وظیفه نظام پزشکی
وی ادامه داد: نزدیک به 17 مسئولیت از نهادهای حاکمیتی و دولت به عهده نظام پزشکی گذاشته شده که سرآمد آن نظارت و بازرسی از بخش های درمانی است. رئیس هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی استان البرز، با بیان اینکه مسئله سلامت امری فراجناحی و فراسازمانی است، به ضرورت همراهی و همکاری تمامی دستگاه ها با دست اندرکاران حوزه سلامت از جمله نظام پزشکی پرداخت.
شهرداری همراه همواره حوزه سلامت

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود