17 خرداد 1393
شماره خبر: 123306

انتخاب رهبری روح تازه ای در ملت مسلمان ایران دمید

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

انتخاب رهبری روح تازه ای در ملت مسلمان ایران دمید


نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به واقعه جانکاه ارتحال ملکوتی امام (ره) و پریشانی جامعه اسلامی در خردادماه سال 68 ، گفت: با انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) به عنوان رهبر انقلاب، روح تازه ای درملت مسلمان ایران دمیده شد.
حجت الاسلام والمسلمین ˈ سید محمد مهدی حسینی همدانی ˈ درخطبه های نماز جمعه این هفته کرج افزود: با ارتحال حضرت امام (ره) جامعه دچار پریشانی شد و کشوری که به واسطه جنگ تحمیلی درامور زیر بنایی آسیب فراوان دیده بود و ذخایرارزی نیز به حداقل خود رسید، نیازمند سپردن زمام امور آن به دست شخصیتی با درایت بود. وی افزود: مقام معظم رهبری از همان روزهای نخست زعامت امت اسلامی، روحیه کار و فعالیت را درمردم زنده کردند وبا اعلام برنامه اول توسعه اقتصادی، ایران اسلامی در مسیر پیشرفت قرارگرفت. وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری با اعتماد به مردم و نامگذاری سالهای مختلف، بحران هایی که دشمنان برسر راه ملت قرار دادند را به خوبی مدیریت کردند. امام جمعه کرج با اشاره به جریان فتنه سال 88 گفت: اگر درایت مقام معظم رهبری وسعه صدر ایشان نبود، نظام سیاسی ساقط می شد اما با وجود این نعمت بزرگ الهی، ایران اسلامی بحران های زیادی را پشت گذاشته است. امام جمعه کرج به دیداراخیر امیر کویت با مقام معظم رهبری اشاره کرد وافزود: دراین دیدار رهبر انقلاب ، توجه به وحدت جهان اسلام مورد تاکید فراوان قرار دادند.وی ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری در آیین روز 14 خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل (ره ) فرمودند، دشمن اصلی اسلام و ملتهای مسلمان صهیونیستها هستند و آمریکا ابزاردست آنها بشمار می رود. وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سوریه گفت: مردم سوریه با مشارکت حداکثری دراین انتخابات ، بار دیگر دشمنان اسلام و تروریست ها را ناکام کردند.
جوانان موتور حرکت در کشور هستند
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با بیان اینکه آینده کشور دردست جوانان است، گفت: این قشر موتور حرکت های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و علمی در کشور هستند. حسینی همدانی تاکید کرد: بنابراین جوان ایرانی، باید از نظر بنیه علمی قوی باشد و امام راحل (ره) با این قشر متدین انقلاب را به سرانجام رساند. وی با اشاره به 11 شعبان سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع ) و روز جوان ادامه داد: دوران جوانی از اهمیت بالایی برخوردار است، چنانچه به تعبیر مقام معظم رهبری، جوانان انقلابی مسلمان خط شکن و گره گشا هستند و درتاریخ انبیا(ع) و حتی پیامبر اسلامی (ص) بیشتر مسوولیتها را به قشر جوان می سپردند. حسینی همدانی گفت: در دوران دفاع مقدس نیز شاهد آن بودیم که بسیاری از فرماندهان نظامی جوانان بودند. وی ادامه داد: احساس مسوولیت جوانان نسبت به دین و کشور جلوه های ویژه ای را در دفاع مقدس بوجود آورد و جوانان آن زمان به جای خوشگذرانی شرایط سختی را برای حفظ انقلاب متحمل شدند، بنابراین در وضعیت کنونی باید در وادی دیگری احساس مسوولیت کرد چراکه جوانان از ذخائر جامعه هستند. وی با بیان اینکه دشمنان با روش های مختلف به ویژه جنگ نرم و ترویج فساد ،فحشا و مواد مخدر قشر جوان جامعه اسلامی را نشانه

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود