25 خرداد 1393
شماره خبر: 123947

فرد خیری هزینه ساخت دوبخش تخصصی درمانی در ساوجبلاغ را متقبل شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

فرد خیری هزینه ساخت دوبخش تخصصی درمانی در ساوجبلاغ را متقبل شد


مدیرشبکه بهداشت و درمان ساوجبلاغ گفت: فرد خیری هزینه ساخت و راه اندازی دو بخشˈدیالیزˈ و ˈآی سی یوˈ بیمارستان امام جعفرصادق (ع) این شهرستان را متقبل شد.
مهدی سلیمان فلاح افزود:ˈ محسن اعلاییˈ خیر ساوجبلاغی طبق برنامه ریزی ساختمان دو بخش دیالیز و آی سی یو را با زیربنای 400 متر مربع در دو طبقه احداث خواهد کرد.
وی اظهار کرد: قرار است ساختمان این دو بخش درمدت یکسال احداث و امکانات و تجهیزات مورد نیاز آن ها نیز از سوی دانشگاه علوم پزشکی البرز تامین شود. این مسوول با اشاره به اقدام خیرخواهانه این خیر سلامت در ایجاد فضای خدمت به مردم شهرستان در حوزه سلامت یاد آورشد: دربخش دیالیز بیمارستان امام جعفرصادق (ع )، 10 تخت و دربخش آی سی یو 12 تخت درنظر گرفته شده است. سلیمان فلاح گفت: هم اکنون عملیات ساخت این دو بخش آغاز شده که با تکمیل و تجهیز آن ها امکان خدمات رسانی کامل به بیماران فراهم می شود. وی افزود : با راه اندازی این دو بخش در بیمارستان امام جعفر صادق (ع) دیگر نیازی به مراجعه و انتقال بیماران دیالیزی و نیازمند به آی سی یو به مراکز درمانی شهرهای اطراف به خصوص کرج نخواهد بود. مدیر شبکه بهداشت و درمان ساوجبلاغ از خیرین خواست برای توسعه خدمات ، فضا و تجهیزات درمانی در این شهرستان با توجه به کمبود ها، مهاجرت پذیری و قرار گرفتن منطقه در مسیر راه استانهای غربی و شمالی در بخش ارائه خدمات در مانی به مجروحان در حوادث جاده ای به کمک این مجموعه بیایند.
شهرستان 250 هزار نفری ساوجبلاغ دارای دو بیمارستان است.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود