28 خرداد 1393
شماره خبر: 124257

مدیران بسیجی استان مدیریت جهادی را در دستگاه ها به منصه ظهور رسانند

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

مدیران بسیجی استان مدیریت جهادی را در دستگاه ها به منصه ظهور رسانند


رئیس جدید سازمان بسیج کارمندان ادارات استان البرز گفت: واژه نمی توانم در عملکرد مدیران بسیجی جهادگر جایی ندارد و مسئولان باید مدیریت جهادی را در دستگاه ها به منصه ظهور برسانند.
سرهنگ سید محمد مجیدی رئیس جدید سازمان بسیج کارکنان استان البرز در مراسم معارفه خود که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، نقش بسیج در ادارات را تبیین کرد و اظهار داشت: ظرفیت های ویژه ای در بسیج ادارات وجود دارد که باید با طرح و برنامه در راستای منویات مقام معظم رهبری و اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران هدایت شود و زمینه ساز و مقدمه مدیریت جهادی باشد. رئیس جدید سازمان بسیج کارمندان ادارات استان البرز در ادامه تبیین نقش بسیج در ادارات با مروری بر بیانات مقام معظم رهبری از واژه و مفهوم « بسیج» افزود:« بسیج باید همواره در وسط میدان باشد تا فضیلت های انقلاب زنده بماند.» و این حاکی از آن است که بسیج نقش بزرگی را در حفظ اقتدار و ارزشهای نظام اسلامی ایفا می کند که تمامی بسیجان نیز باید به آن افتخار کنند. سرهنگ مجیدی در بخش دیگری مسئولان، فرماندهان و مدیران ادارات را مورد خطاب قرار داد و گفت: اعتقاد قلبی من برآن است که هر یک از مدیران بسیجی استان خود را در سنگر خدمت گذاری امانت دار مردم و حافظ خون پاک شهدا و ایثارگران بدانند و عزم ملی و مدیریت جهای را به منصه ظهور برسانند و همواره به یاد داشته باشند که این مسئولیت ها مانا نیستند. وی در ادامه با بیان اینکه حوادث 9 دی، 24 خرداد ، 22 بهمن و.. مصداق بارزی از حماسه سیاسی ملت با تکیه بر بسیج مردمی است، تصریح کرد: عزم ملی بدست مردم و مدیریت جهادی با تدابیر شما مدیران محقق خواهد شد.
نمی توانم" در مدیریت جهادی راهی ندارد
سرهنگ سید محمد مجیدی همچنین با بیان اینکه تفکر نتوانستن نباید در تصور مدیران وجود داشته باشد، افزود: مدیران ارزشی هیچ گاه امور را از سر باز نمی زنند و همواره به دنبال روزنه ای از امید برای مردم هستند و در مسیر اجرای قوانین جمهوری اسلامی همواره کار ارباب رجوع به نحو احسن اجرایی می سازند. شایان ذکر است، در این مراسم که شمار قابل توجهی از مدیران و فرماندهان بسیج و سپاه ادارات حضور داشتند، از زحمات « سرهنگ پاسدار جعفرهاشمی» قدردانی و طی حکمی « سرهنگ سیدمحمد مجیدی» به عنوان « رئیس جدید سازمان بسیج کارمندان ادارات استان البرز» معرفی شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود