4 تیر 1393
شماره خبر: 124644

اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوجبلاغ رکورددار اخذ سند مالکیت برای موقوفات

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوجبلاغ رکورددار اخذ سند مالکیت برای موقوفات


اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساوجبلاغ رکورددار اخذ سند مالکیت برای موقوفات و اماکن متبرکه در سطح ادارات اجرایی استان البرز می باشد.
رییس اداره اوقاف ساوجبلاغ با اعلام این خبر که در اخذ سند مالکیت برای موقوفات و اماکن متبرکه در سطح ادارات اوقاف استان البرز جایگاه نخست را دارا گفت:
اوقاف شهرستان ساوجبلاغ با اخذ 22 جلد سند مالکیت برای موقوفات و اماکن متبرکه این شهرستان در سه ماهه اول سال 93 رتبه اول را بین ادارات اوقاف شهرستانهای استان البرز کسب کند که این عدد نسبت به سال گذشته رشد بیش از 70 درصدی داشته است و رکورد خوبی محسوب می شود. حجت الاسلام عباس اسلامی تاکید کرد: در سال «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» تا این لحظه به همت عزیزانمان در اداره اوقاف و امور خیریه و سازمان ثبت اسناد توانسته ایم قدمهای بزرگی در احیاء موقوفات و بقاع متبرکه شهرستان برداریم و عزممان را جزم خواهیم کرد تا تمامی موقوفات را سنددار نموده و حق موقوفه را به نحو احسنت ادا نماییم. در پایان لازم به ذکر است اخذ سنت مالکیت موقوفات یکی از برنامه های اصلی اداره کل اوقاف استان البرز در سال جاری است که به دستور مدیر کل اوقاف استان، ادارات اوقاف شهرستانهای تابعه این کار را در جدول اصلی برنامه های خود قرار داده اند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود