4 تیر 1393
شماره خبر: 124685

طرح مراقبت روازنه والدین شهدا در البرزآغاز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

طرح مراقبت روازنه والدین شهدا در البرزآغاز شد


طرح مراقبت ویژه از والدین معظم شهدای استان البرزدر قالب کارگاه آموزشی روز چهارشنبه در شهرستان فردیس آغاز شد.
مشاور مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز در این کارگاه اموزشی گفت: این طرح در قالب 10 کارگروه در کلاس های مختلف از جمله آموزش وپیشگیری از کهولت سن، آلزایمرو آرتروز ، ارائه خدمات پرستاری، روانشناسی، تغذیه، شنوایی سنجی، کارگاه مجسمه سازی، نقاشی، ورزش، قصه گویی و بیان خاطرات و تقویت حافظه اجرایی شده است .
دکترˈحسن خاوریˈ افزود: هر فردی با ورود به سن پیری نیاز به مراقبت دارد و باید تحت مراقبت ویژه قرار گیرد. وی اظهار کرد: والدین شهدا در کارگاه های آموزشی را پیشگیری از بیماری ها فرا می گیرند. مشاور مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرزگفت: این طرح به صورت مستمر و مداوم در چندین مرحله اجرا می شود. در این کارگاه آموزشی 50 نفر از والدین معظم شهداء استان البرز در کلاسهای مختلف شرکت کردند. فرماندار فردیس در این کارگاه آموزشی گفت: رشد واعتلای ارزش های بلند اسلامی و پاسداری از میراث گرانبهای انقلاب آرمان شهدا بود. ˈمهدی مهرورˈ افزود: خون شهیدان والا مقام و صبر و بردباری خانواده های معزز آنان عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورد.
وی اظهار کرد: مدیران دستگاههای اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری برای مردم نیازمند دعای خیر خانواده های معظم شهدا هستند و با حضور در کنار این بزرگواران انرژی و روحیه برای کار بیشتر می گیرند. برگزاری جشن تولد 66 سالگی معصومه طاهری مادرشهیدˈ داود عباسیˈ از جلوه های خاص وحاشیه این کارگاه آموزشی بود.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود