8 تیر 1393
شماره خبر: 124851

دشمن‌شناسی موفقیت انقلاب اسلامی را در جنگ نرم رقم زده است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

دشمن‌شناسی موفقیت انقلاب اسلامی را در جنگ نرم رقم زده است


رئیس شورای فرهنگ عمومی البرز گفت: ما چه در جنگ سخت و چه در جنگ نرم دشمن را شناختیم و این شناخت و تحمل سختی ها سبب حفظ انقلاب اسلامی شد.
آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی با اشاره به جایگاه شورای فرهنگ عمومی در پیشبرد اهداف فرهنگی استان اظهار کرد: اعضای شورا با برنامه ریزی و دقت نظر در معضلات فرهنگی استان می توانند در جهت رفع مشکلات اقدام کنند. وی افزود: مقاومت ملت ما در مقابل استکبار جهانی و تمام این قدرت ها دشمن شناسی ملت بود.
نماینده ولی فقیه با اشاره به لزوم شناخت دشمن یاد آور شد: ما چه در جنگ سخت و چه در جنگ نرم دشمن را شناختیم و این شناخت و تحمل سختی ها سبب حفظ انقلاب اسلامی شد. نماینده ولی فقیه در استان البرز با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در 14خرداد امسال درباره شناخت دشمن و دوست از هم خاطرنشان کرد:بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری ما نباید در شناخت دوست و دشمن اشتباه کنیم و باید در این زمینه هوشیار باشیم. رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با توجه به برنامه ریزی های دشمن در زمینه جنگ نرم اظهارکرد: جنگ نرم هنوز در دستور کار دشمن ما قرار دارد و آمریکا وهمپیمانانش جنگ نرم را در دستور کار خود قرار داده اند. آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه ما باید از مختصات جنگ نرم و ابعاد آن مطلع باشیم افزود:ما اگر مختصات جنگ نرم را ندانیم و نقشه نداشته باشیم در غیر اینصورت نمی توانیم در میدان های پنهان و آشکار این جنگ مبارزه کنیم. امام جمعه کرج با بیان اینکه غفلت در این زمینه تبعات جبران ناپذیری را به دنبال دارد تاکید کرد: اگر در این زمینه هوشیار نباشیم و غفلت کنیم گرفتار می شویم. رئیس شورای فرهنگ عمومی با توجه به لزوم استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری در این زمینه و استفاده از هدایت های ایشان متذکر شد: اگر از دستورات و اعتقادات رهبر معظم انقلاب فاصله بگیریم مطمئن باشید که ریزش قطعی است. نماینده ولی فقیه در استان البرزبیان کرد: دشمن در جنگ نرم از 4 راهکار تغییر باورها،تغییرافکار و اندیشه ها ،تغییر رفتار و تغییرساختار استفاده می کند.
تهیه اطلس فرهنگی البرز در دستور کار قرار گرفت
در سی امین جلسه شورای فرهنگ عمومی تهیه اطلس فرهنگی استان البرز در دستور کار این شورا قرار گرفت. در ادامه این جلسه دبیر شورای فرهنگ عمومی استان در زمینه اطلس فرهنگی اظهار کرد: 14استان در سطح کشور دارای اطلس فرهنگی هستند و استان البرز تاکنون فاقد این اطلس فرهنگی است. حسینی کاشانی افزود: اطلاعات اولیه برای تهیه اطلس فرهنگی در استان البرز موجود نیست.






منبع:تسنیم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود