10 مهر 1391
شماره خبر: 12498

اداره کل حمل و نقل و پایانه های البرز عنوان برتر اشتغالزایی استان را کسب کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اداره کل حمل و نقل و پایانه های البرز عنوان برتر اشتغالزایی استان را کسب کرد

سپیدار آنلاین: اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان البرز از سوی کارگروه اشتغال استان به عنوان دستگاه ایجاد کننده بیشترین فرصت اشتغال، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
محمد جواد عطرچیان، مدیر این اداره کل در این خصوص گفت: سهمیه در نظر گرفته شده برای این اداره کل در سال جاری، 700 مورد اشتغال در طی یک سال بوده است، که این اداره کل در شش ماهه اول سال جاری موفق به ثبت یک هزار و چهل مورد فرصت شغلی در سامانه رصد شده است. وی افزود: بخش حمل ونقل به عنوان یکی از بخش های زیربنایی علاوه بر اینکه شکوفایی اقتصادی هر منطقه ای را در پی دارد، منجر به اشتغالزایی نیز می شود زیرا در حال حاضر بیش از 90 درصد کالا و مسافر در سطح کشور و به تبع آن در استان، از طریق حمل ونقل جاده ای جابجا می شود که همین امر گویای پتانسیل بالای این بخش در رونق اقتصادی منطقه است . عطرچیان نام گذاری سال جاری را به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی ، فرصت مغتنمی برای ایجاد اشتغال و بهره گیری از پتانسیل های موجود ذکر و ابراز امیدواری کرد که با انجام حمایت های لازم از سوی نهادهای ذی ربط امکان اشتغالزایی بیشتری در بخش حمل ونقل فراهم شود.
تجلیل از جانبازان و ایثارگران اداره کل حمل ونقل و پایانه های البرز
همزمان با هفته دفاع مقدس، در مراسمی از جانبازان و ایثارگران اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان البرز تجلیل شد. در این مراسم، محمد جواد عطرچیان، مدیر این اداره کل ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور ایثارگری‌ها و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان، جانبازان، آزادگان و شهدای گرانقدر در طول هشت سال است که باید این ایام همیشه گرامی داشته شود. وی رشادت ها، ایثار و فداکاری شهدای دفاع مقدس را یادآور شد و افزود: ادامه دادن راه شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس وظیفه همه افراد است، چرا که استقلال و سربلندی میهن اسلامی مرهون ایثار و جانفشانی‌های این عزیران است. در این مراسم همچنین، بشیر گلیج معاون اداری- مالی و برنامه ریزی و فرمانده بسیج اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان البرز از آغاز فعالیت پایگاه بسیج این اداره کل با عنوان« پایگاه مقاومت شهدای حمل و نقل» همزمان با هفته دفاع مقدس، خبر داد و افزود: با ترویج روحیه بسیجی وسرلوحه قرار دادن فرهنگ ایثار و شهادت باید حرکت کرد تا بتوان علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان به بهترین نحو به وظایف عمل نمود. بر اساس این خبر، اهدای لوح تقدیر و تجلیل ازایثارگران و جانبازان اداره کل، پخش کلیپ در خصوص حماسه های دفاع مقدس، درج بنرهای مناسبتی و ... از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان البرز بوده است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود